Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Going grey

Monday, November 10, 2008

Going grey

Päivän asu matsaa hyvin päivän säätilaan... Harmaata harmaata ja harmaata. No, toisaalta harmaa on lempparivärejäni pukeutumisessa ja tänään on kuitenkin kaikkea kivaa tiedossa sateenkostean ilman ja loppumattoman harmauden vastapainoksi. Niinkuin esim. lounastreffit vanhan ystävän kanssa ja iltapäivällä häiden suunnittelua. Kirkko pitäisi käydä vihdoin katsastamassa ja ziljoona pikkuasiaa saada pikkuhiljaa suunnitteluasteelta toteutukseen. Ettei vaan tule kiire ja stressi. :)


Blogien lukijoita hemmotellaan taas runsaalla arvontojen määrällä. Enkä nyt tarkoita ainoastaan täältä löytyvää maanantai-arvontaa, johon siihenkin ehtii vielä hyvin osallistua, vaan myös Shandilla on mahtava arvonta käynnissä. Pankaas ny osallistuen!

Labels:


Comments:
ootko menossa naimisiin? :)
 
Anonymous: No en! Olen ollut naimisissa jo jonkun aikaa. :D Mun kaverini on menossa naimisiin ja olen hänen kaasona - eli osallistun vähän hääjärkkäilyihin. :)
 
onko liian uteleva kysymys kysyä kuinka vanha olet? :)

olen pitkään mielessäni pohtinut vastausta tähän kysymykseen ja erot on heitelleet aika dramaattisestikin parista vuodesta jopa kymmeneen....
 
Anonymous: No mun ikäni on kyllä ihan kaiken kansan nähtävillä tuolla bloggerin profiilissa... Olen mm. suuren luokan supermallin Linda Evangelistan ikätoveri - syntymävuosi -66. ;D
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?