Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ihana yllätys - Ril's nilkkurit!!

Saturday, April 25, 2009

Ihana yllätys - Ril's nilkkurit!!

Terkkuja Tampereelta!!

Aivan mieletön yllätys odotti kotikotona - tai ei nyt ehkä ihan suoranaisesti yllätys, sillä tiesin kyllä, mikä mua odottaa, mutta kuitenkin. Sugar Kanen mulle jo talvella hankkimat Ril'sin nilkkurit päätyivät vihdosta viimeinen hoteisiini.

Kengät ovat aivan täydelliset! Koko, istuvuus, korko ja kapea kärjen muoto - kaikki on just eikä melkein!!
Solki tuo mukavasti särmää... En voi tajuta, miksi mulle tulee näistä hiukan länkkäri-vibat, true love eniveis.
Suurkiitokset Sugar Kanelle!! Olen sulle palveluksen velkaa!
Aaaa, nyt täytyy juosta jo lujaa, etten myöhästy blogibileitten ekasta kokoontumisesta!

Labels: ,


Comments:
Hei ihana kuulla, että ne istuu sun jalkaan! Mä kiroan vieläkin kohtaloani/ylileveää kaviota, kun musta ei ollut niihin omiini... Teidän Tre-viikonloppu näyttää kuvien perusteella ihanalta, toivottavasti nähdään mekin pian!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?