Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Grande Finale -arvonta, maanantai!

Monday, December 08, 2008

Grande Finale -arvonta, maanantai!

Näin pyörähtää käyntiin Go 4 it vol. 2 -blogin suuri Grande Finale -arvontaviikko! Tavoitteenani on kilpailuvastausten avulla saada vähän tietoa siitä, keitä te rakkaat lukijani olettekaan ja millaisia toiveita ja ajatuksia teillä blogini suhteen on. Esimerkiksi päivänasu-kuvat tulivat aikoinaan mukaan kuvioihin "yleisön pyynnöstä"

Maanantain arvontaan voi osallistua vastaamalla tämän postauksen kommenttilootassa kysymyksiin:

Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan hieno voittopaketti:
Voittopaketin sisältö: musta selästä syvään uurrettu t-paita, koko S/JC, uskomattoman pehmeä suurikokoinen ruudullinen puuvillahuivi/Edamae, söpö pehmoinen rintakoru/Edamae ja luonnollisen vaalea kynsilakka sävy 05 French Lily/IsaDora
Vastausaikaa on maanantaihin keskiyöhön asti. Voittaja ilmoitetaan täällä blogissa tiistai-iltana, jonka jälkeen voittajalla on sunnuntaihin saakka aikaa ilmoittautua. Ensi viikolla arvotaan tarvittaessa uusi voittaja.

Kuten tapana on ollut, on bloggareilla mahdollisuus tuplata voittotsäänssinsä laittamalla linkin arvontaan omassa blogissaan. Koska vastausaikaa on vain yksi päivä, pitäisi linkinkin osua maanantaille. Linkistä kannattaa laittaa maininta kommentteihin, että osaan tehtailla kaksi arpalippua.

Labels:


Comments:
Törmäsin blogiin kauan sitten ja kävin aina välillä kurkkimassa ja kun yhä palasin uudelleen, niin pitihän tämä blogilistalle lisätä ;-) Lukenut olen siis about puolisen vuotta.
 
Satunnaisesti olen käynyt täällä muutaman kuukauden ajan, nyt säännöllisemmin viimeisen kuukauden. Olen löytänyt muistaakseni jonkun toisen blogin "näitä luen"-sivupalkista. :)
 
This comment has been removed by the author.
 
Taisin joskus eksyä jonkun toisen blogin kautta, mutta en yhtään muista että minkä. Ehkä Nelliinan? Blogilistalla keikkunut kesästä asti :)

Niin ja tuplailen, pakkohan se on kun on noin mahtava palkinto :)
 
Olen ollut blogisi lukija tämän vuoden alusta, muotiblogit löysin Oi ihana turhamaisuus -blogin kautta. Pidän monipuolisesta juttutarjonnastasi.
 
Päädyin tänne MUISTAAKSENI kesällä 07 jonkun kommenttisi perusteella käydessäni läpi suomalaisia muotiblogeja, ja siitä asti olen uskollisesti käynt kylässä!
 
Tupsahdin tänne muista blogeista. Varmaan puolisen vuotta lueskellut.
 
En edes muista koska aloin lukea blogiasi, on siitä jo kuitenkin pitkä aika. Tällä hetkellä seurailen satunnaisesti, luen aina kerralla edellisten viikkojen postaukset.
 
Löysin tänne muistaakseni Iltalehden Ilonan jutusta, missä blogisi mainittiin. Sen jälkeen surffaillut täällä suht. säännöllisesti. Tämä toimii, koska jaksat päivitellä blogiasi aktiivisesti, huomioit kaikki hienosti ja sulla on mielenkiintoisia ja hyviä juttuja!

-Sade
 
Taitaa olla vuosipäivä käsillä. Päädyin nimittäin blogiisi ensi kerran joulukuussa -07. Miten päädyin tänne - en enää muista.

Pidin blogista välittömästi. Pidän tyylistäsi, joten mikäs sen parempi syy!
 
Blogisi oli niitä ensimmäisiä blogeja joita aloin lukea. En muista ihan tarkkaan mitä kautta tänne eksyin, olísikohan ollut toisen blogin kautta. Siitä lähtien olen täällä yrittänyt päivittäin vierailla. Uskoisin että yli vuoden verran olen ollut lukijasi.
 
Löysin blogiisi jonkun toisen seuraamani blogin kautta. En osaa tarkkaan sanoa kauanko olen ollut blogisi uskollinen lukija, mutta veikkaisin n. vuoden verran.
 
Luin Ellit-sivulta In Style with Minttu artikkelia syyskuussa 2008 ja kiinnostuin kurkkaamaan sieltä myös blogisi linkkiä ja koukkuun jäin :)Siis kolmisen kuukautta olen seuraillut kirjoituksiasi. Todella laadukas ja kiinnostava blogi sinulla!
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

Silloin joskus keväällä 2007. Ei mitään muistikuvaa, miten tänne päädyin, mutta veikkaisin, että jonkun kommenttisi kautta :)
 
Ihan mielettömän hienot palkinnot! :)

Eksyin blogiisi ensimmäisen (tai toisen) Suomen Ellen kautta. Siinä oli pieni juttu blogistasi. Siitä lähtien olen lukenut lähes päivittäin, eli viime toukokuusta lähtien. Sinun blogisi ansiosta löysin myös muut muotiblogit. Kiitos siitä! :) Tämä on ihana maailma!
 
Olen varmaan vuoden päivät lueskellut säännöllisen epäsäännöllisesti. En muista tarkasti, mitä kautta blogisi löysin, surffailin läpi suomalaisia muotiblogeja ja jotain kautta tupsahdin tänne.
 
Törmäsin blogiisi joskus kesällä 2008..MouMoun blogin kautta taisin löytää tänne. Päivittäin käyn kurkkimassa juttuja. :)
 
Tuplaan, linkki löytyy blogistani. :)
 
viime kesänä tai joskus oli Ellessä juttua blogeista, ja olit siis siinä. Sitten tutustuin muihinkin blogeihin, ja rekisteröidyin blogilistalle, lykkäsin tämän suosikiksi ja siitä asti olen lukenut (:

Ja tuplausta, kiva palkinto :--D
 
Muutama kuukausi sitten klikkailemalla linkistä linkkiin. Taisi olla tuo Paras aika vuodesta josta lähdin liikenteeseen, tosin ei aavistustakaan mistä sen sitten löysin :D
 
Päädyin lukemaan blogiasi jonkun toisen blogin suosikkilistan kautta. Yleensä ne blogit, joilla on hauskin/erottuvin nimi, saat klikkaamaan hiirellä eteenpäin :)

En kyllä ihan tarkalleen muista, kuinka kauan olen ollut blogisi lukija...Hmm, vuoden?
 
Taisin päätyä tänne ystävän vinkistä ja itseasiassa noin melkoisen tasan vuosi siitä varmaankin on (muistelen, että joulun -07 ja uudenvuoden postaukset olivat ensimmäisiä, joita blogistasi lueskelin).
 
Eksyin blogiin etsiessäni tietoa stylisti Minttu Vesalasta. :) Tämä tapahtui kesällä 2007, ja Go 4 it vol. 2 saattoi olla jopa ensimmäinen seuraamani muoti-/tyyliblogi!
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
- Jonkun muun blogeista olen aikanani tänne eksynyt ja suosikkeihin päätyi :) Nykyään tämä kuuluu niihin blogeihin jotka pitää tsekata päivittäin ja sanotaanko että koskaan en ole ilmestynyt tänne näkemättä uutta postausta. Postaustahtisi on hurja ja kiitoksia siitä!
Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
-hmm.. alkusyksystä, oisiko syyskuussa aloin käymään tällä :) että onhan tässä tullut jo luettua ja ihan heti ei oo loppumassa lukeminen!

Hauskaa joulun odotusta sinne Ruotsin puolelle! :)
 
Olen lukenut blogiasi nyt noin vuoden verran.

Päädyin tänne blogilistan kautta. Päivitystahtisi on niin tiuha, että osut usein blogilistan etusivulle. Sieltä sitten klikkailin itseni tänne :)

Ja tuplailen toki.
 
Hejp,
itse päädyin tänne aikoinaan, vähän yli vuosi sitten, kun googletin jotakin meistä Tukholman suomalaisista, ainakin näin muistelisin....

Liisa
 
yli vuosi sitten löysin blogilistan(thank god).siellä sitten selailin ulkomaat ja ulkosuomalaiset kohtaa,koska sillä hetkellä asuin itsekkin muualla kuin Suomessa ja oli mukavaa nähdä että niin monet ulkosuomalaiset kirjoittavat blogeja.Minttu vei ja vie edelleen niistä kaikista voiton!
 
Viime keväästä saakka olen blogia lukenut ja etenkin tuo teidän nettikauppa on ollut mahtava :) Taisin bongata linkin Honey Junkien suosituslistalta, se auttoi uuden blogisurffailijan alkuun mainiosti.
 
Pari viikkoa vasta olen blogiasi lukenut. Löysin blogilistan top-listalta :)
 
Päädyin blogiisi ensimmäistä kertaa vajaa vuosi sitten, kun etsin ulkosuomalaisia blogeja. Nykyisin luen n. 4 kertaa viikossa.

Mielestäni blogissasi on mielenkiintoista se, että olet "ajan hermolla" uuden muodin kanssa ja kerrot esim. tulevista mallistoista.

Myös tukholmalainen näkökulma on kiinnostava ja kaikki kulttuurieroihin liittyvät postaukset.
 
päädyin lukemaan blogiasi jonkin toisen blogin kautta ja tykästyin heti=) vasta hetki sitten tämän löysin, mutta kaikki vanhat postaukset on jo käyty läpi! :D tykkään!

tuplaan blogissani!
 
Löysin tämän blogin paras aika vuodesta -blogin linkkilistasta. Ed. mainittuun törmäsin googlatessani sartorialistia. Kesästä asti olen lueskellut melko säännöllisesti.
 
Aloin seuraamaan blogiasi joskus viime keväänä, vähän myöhemmin kuin useimpia muita blogeja. Go 4 it vol. 2 -nimen (kuulosti kyllä alkuun vähän hassulta :) kuulin jossain blogissa ja kun huomasin että asut Ruotsissa kiinnostuin heti, sillä ulkosuomalaisuus on aina kiinnostavaa.

Kylläpä on muuten grandepalkintokin!
 
Löysin ylipäänsä nämä muoti-/vaateblogit viime kesänä, kun etsin piristystä tylsään työpäivään ;). Sen jälkeen olen kummasti kaivannut piristystä joka työpäivänä, ja koukuttunut pahasti muutamaan blogiin. Tämä blogi yksi koukuttaja monipuolisen juttutarjonnan ansiosta... Sinun blogisi linkin taisin löytää Nelliinan sivuston kautta. Kiitos mielenkiintoisista aiheista!
 
Päädyin lukemaan jonkun toisen blogin linkin kautta, en kyllä nyt muista mikä tietty blogi se oli :)
Ja luulisin että noin vähän päälle puoli vuotta olen tätä seuraillut :)
 
Löysin blogisi jonkun toisen muotibloggarin suosikit-linkeistä. Olen ehkä pari kuukautta ollut tilaajana ja jäänyt koukkuun. Päivityksiä tulee usein ja juttusi ovat mielenkiintoisia.
 
Eksyin lukemaan blogia viime keväänä varmaankin jostain arvontalinkkauksesta. Jäin ihan totaalisesti koukkuun! Kiitos tästä, on ihanaa kun täällä on aina jotain uutta kiinnostavaa luettavaa :)
 
Pari, kolme kuukautta oon (vasta) lukenu, varmaan sen teidän bloggareiden tukholma -viikonlopun jälkeen sit säännöllisemmin! :) Oon alunperin itse löytänyt sut Blogilista.fi'n kautta selaillessani suosituimpia blogeja.

(tuplaan heti seuraavassa postauksessa tänään!)
 
Noin 1v 2kk, selasin blogilista muotiin ja vaatetukseen kuuluvia blogeja..ja näin sinut bongasin.
 
Olisikohan tässä jo puoli vuotta kulunut seurassasi. Löysin blogisi todennäköisesti alkaneen muotiblogiharrastukseni myötä, jonkun blogin linkin kautta. Te bloggaajat kun linkittelette toisianne ahkerasti, mikä on vain hyvä :) On mahdollisuus löytää uusia, hyviä blogeja, vaikka tällä hetkellä minusta tuntuu, että suomalaisten muotiblogien parhaimmisto on jo seurantalistallani kokonaisuudessaan.

Pidän siitä, että juttutarjontasi on vähän erilainen kuin muiden blogien - sinulla on paljon enemmän tuote-esittelyjä ja muotinäytösten käsittelyä, joista itse en välttämättä ole niin kiinnostunut, mutta vaihtelua on hyvä olla. Ne päivän asu -kuvatkin ovat hyvä lisäys. :)
 
Eksyin joskus muutama kuukausi sitten toisen blogin kautta. Sen jälkeen laiton kirjanmerkiksi ja käyn lukemassa useaan kertaan päivässä. :)
 
Päädyin lukemaan tätä varmaan jonkun toisen blogin kautta.. en enää itsekään ees muista :D Tai sitten blogilistan.. Mutta, nyt oon noin vähän yli vuoden lueskellut ja pidän hurjasti! :)
 
Jonkun toisen bloggarin ''näitä luen'' sivupalkin kautta löysin tämän blogin.. Ja kohta tulee varmaan puolisen vuotta täyteen, että olen lukenut tätä. :--)
Tykkään hirveesti.

Ja mainostusta löytyy blogistani, täältä; http://diamondsisnotgold.blogspot.com/2008/12/linnanjuhlat.html
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?

Blogilistan kautta muistaakseni eksyin tänne :)

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

En kyllä yhtään muista. Varmaan melkein koko tämän vuoden?
 
Blogin löysin Ellenin Tyylitellen-blogin kautta loppukeväästä. Siitä lähtein olen lueskellut blogiasi aina aika-ajoin. Pidän erityisesti kirjoitustyylistäsi, blogiasi lukee kuin parhaan ystävän kirjettä..

Sannin
 
Päädyin lukemaan blogiasi joitakin kuukausia sitten, en ole ihan varma koska tarkalleen. Vakituiseksi lukijaksi aloin joku kuukausi sitten ja ihan perinteisesti Blogilistaa selailemalla eksyin tänne :)
 
Blogilistan kautta löysin ja noin puoli vuotta olen seurannut blogiasi. :) ihana arvonnan palkinto muuten!
 
Vahingossa jonkun muun linkkilaatikosta ja olen lueskellut... Hmm, en tiedä yhtään kauanko! Reilu puoli vuotta.:)
 
Todennäköisesti päädyin tänne johonkin toiseen blogiin jättämäsi kommentin kautta joskus vuoden 2007 alkupuolella, ja olen siitä lähtien seurannut blogia säännöllisesti.
 
Olen ollut blogisi lukijani niin kauan kuin olen omaanikin pitänyt, eli ainakin puoli toista vuotta. Enköhän minä blogilistalta tänne silloin tieni löytänyt :)

ps. tuplaan!
 
Olen lukenut blogiasi muistaakseni ihan alusta asti, tämä oli ensimmäisiä muotiblogeja joita aloin seurata. En muista mistä löytyi, varmaan jonkun muun kommentilootasta.
 
Muistelen että jonkun toisen blogin kommenteista bongasin. Nyt olen seuraillut enemmän ja vähemmän säännöllisesti noin vuoden ajan :)
 
Olisinko lukenut jostain viime keväästä? Jossain lehdessä oli blogijuttu, josta löysin muutaman blogin ja sitä kautta lisää :D
 
Löysin tämän blogin muistaakseni jonkun toisen blogin kautta (en muista nyt sitääkään, että kenen) jo yli vuosi sitten mutta se pääsi unohtumaan kun en ollut vielä keksinyt blogilistaa. Uuden löytämisen jälkeen, ihan muutama kuukausi sitten, olen seurannut blogia säännöllisesti :)
 
Ciao Minttu, olen lueskellut tätä nyt puolisen vuotta- löysin blogilistalta. Yksi suosikeistani, ehdottomasti!

Hanna
 
1. Päädyin lukemaan Nelliinan blogilinkkilistan "seurauksena".

2. Olen lukenut blogiasi n. viikon eli olen uusi tulokas.
 
Löysin blogin linkin jonkun toisen muotiblogin sivuilta. Eksyin muotiblogien pariin alunperin trendin artikkelin jälkeen. Olen lukenut tätä blogia pari kuukautta.
 
Joskus alkusyksystä päädyin ekaa kertaa jonkun arvontalinkin kautta ja siten päädyin siis lukemaan blogilistan kautta säännöllisesti :)
 
Olen reilun vuoden ollut blogisi aktiivinen lukija. Suuri plussa on se että sinulla on todella ammatillinen ote muodista kirjoittamiseen. Mielelläni lukisin edelleen lisää muotiin liittyvistä tapahtumista, joissa käyt, kun ne on tällaiselle tavan tallaajalle niin suurta herkkua ;)
 
Hej!

En muista mistä blogin alunperin bongasin, mutta joka päivä tulee luettua ja seurattua! Olen myös tilannut blogiputiikista kerran. Erittäin hyvään tyyliin kirjoitettu blogi :) - Anna K
 
Toinen kommenttini ikinä mihinkään blogiin:) Blogisi löysin ihan blogilistaa selatessa. Lukenut olen elokuusta lähtien, siitä asti siis kun löysin koko blogimaailman.
 
oiskohan ollut jonkun naistenlehden jutusta viime (2008) keväällä.. siitä asti seurannut :)
 
Olen lukenut blogiasi varmaan reilusti yli vuoden ajan. Melkein joka päivä käyn katsomassa uudet päivitykset :) Blogiisi taisin löytää jonkun toisen blogin kommenttiosiosta.
 
Löysin jonkun muun blogista. Siitä ku ne ilmotti että sulla on maanatai-arvonta. Oon seurannut nyt pari kuukautta.
 
Törmäsin blogiisi jonkin aikaa sitten ihan vahingossa. Löysin myös toisista blogeista linkkejä blogiisi ja aloin seurata tätä. :)
 
Löysin blogiisi samoihin aikoihin, kun tajusin blogilistan olemassaolon. :>
Tästä taitaa olla aikaa vajaa vuosi?
 
Melkein vuoden olen blogiasi seuraillut, mutten kyllä muista mitä kautta tänne löysin.. todennäköisesti jonkin toisen blogin kautta:)
 
Muistaakseni tartuin blogiisi nelliinan blogin kautta, ja siitä saakka olen vieraillut sivuillasi :)

Minusta olisi mukava lukea enemmän analysointejasi muoti-ilmiöistä, sillä osaat tarttua asioihin puhuttelevasti ja mielenkiintoisesti :)

aryah
 
Nelliinan sivupalkista tänne muistaakseni päädyin.. Ja oon vieraillut täällä puolisen vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti aika usein. Melko tarkka määritelmä.. :D
 
Nää on aina vaikeita kysymyksiä, mulla ei ole aavistustakaan miten alkujaan päädyin tänne, veikkaan että jonkun blogin kommenteista tai blogilistalta. Siitä on kulunut jo aika kauan, lueskellut olen tätä varmaan ainakin vuoden:) Heh itse asiassa mietin tässä joku päivä mitä kautta ensimmäistä kertaa päädyin blogimaailmaan.. ei mitään muistikuvaa :D
 
Päädyin tänne muistaakseni Tyylitellen-blogin kautta noin puoli vuotta sitten. Muotibloggareiden matkasta Ruotsiin oli kiva lukea.
 
Päädyin blogiisi jonkun muun blogin kautta, ja varmaankin puolisen vuotta olen lukijasi ollut. Hassuinta on, että aluksi luulin Karkin olevan kämppiksesi:D Ystäväni sitten valaisi minua asian oikeasta laidasta. Tosiaan, te muotibloggarit käytte välillä muutenkin mielessä kuin netissä, kun kavereiden kanssa jutellaan postauksista.
 
olen tiennyt blogin jo jonkun tovin mutta ihan pari kuukautta sitten aloin vasta seuraamaan.
 
Luultavammin törmäsin alunperin blogiisi jonkun toisen bloggaajan kehumana/blogilistan kautta, varmuutta ei ole kun on niin hatara muisti :D
 
Törmäsin blogiin muistaakseni silloisen muotipuotiblogin kautta.. Lukijana olen ollut keväästä -07
 
Löysin blogiin jonkun toisen blogista, jossa vinkattiin maanantaiarvonnasta. Melko uusi lukija siispä olen :>.
 
Muistelisin, että päädyin lukemaan blogiasi jonkun toiseen blogiin jättämäsi kommentin kautta. Ei minkäänlaista muistikuvaa, että mikä blogi oli kyseessä. Ajankohta oli luultavasti tämän vuoden alkupuolella (helmikuu??). Kirjanmerkiksi blogisi pääsi heti, kun kehtasin blogeja ylipäätään bookmarkata koneelle, jota eräs toinenkin satunnaisesti käyttää. :D
 
Päädyin blogisi lukijaksi jonkun linkin kautta. Ei kyllä enää mitään mielikuvaa minkä, sillä aikaa tuosta on jo ainakin vuoden verran.:)
 
Muitten blogien kautta jokin aika sitten olen tänne eksynyt.
 
olisinko lukenut jonkun puolitoistavuotta ja risat? Aika alusta saakka siis.. ja taisin googlata jotain vastaavaa kuten "muotiblogi" ja sitä kautta päädyin tänne ja siitä saakka lukenut. Tai toinen vaihtoehto, että jonkun kommenttisi perusteella jossain toisessa blogissa.
 
Blogilistan kautta olen tänne löytänyt. Satunnaisesti olen lueskellut varmaan nyt.. muutaman kuukauden ajan :)
 
Viime kesänä. Löysin tarun blogista kun hän oli tilannut putiikistasi mekon ja siinä oli linkki tänne. Nykyään käyn päivittäin.
 
Hmm, muistaakseni löysin tieni tänne Nellinan kommenttiboksin kautta joskus tämän vuoden alkupuolella.

Ja on ihan PAKKO tuplata, on NIIIN mahtava palkinto ;)
 
Löysin blogisi luultavasti blogilistan kautta, en ihan varmasti muista, mutta tykästyin heti. Lukenut olen varmaan jonkin puolisen vuotta, jostain vuoden alusta saakka luulisin..
 
Olen lukenut blogiasi siitä asti kun aloin blogeja lukemaan eli vain noin pari viikkoa! Löysin sinut jonkun muun blogin "näitä luen" listasta. Hurahdin ihan täysin tähän hommaan ja ennen luulin että olen muotifriikki, mutta nyt olen sitä oikeasti! Parin viikon aikana on jo oppinut vaikka mitä, kiitos teidän muotibloggareiden! =) Päivän asut on myös tosi ihana osa koko tätä juttua.
 
Päädyin tänne muistaakseni jonkun toisen blogin kautta noin vuosi sitten. Ahkerasti käyn lukemassa mutta vasta nyt innostuin kommentoimaan... ihastuttavalla palkinnolla taisi olla sormensa pelissä, myönnettäköön :)
 
En yhtään muista miten olen tänne joskus eksynyt... olen kuitenkin aika varma että jonkuntoisen blogin kautta.
Jostain viime kevät-talvesta asti olen blogiasi lukenut, joka postauksen:)
 
Löysin blogisi reilu vuosi sitten, mutta silloin ajattelin että äääh huono blogi, kun kirjoittaja on vähän vanhempi nainen. Kuitenkin keväällä löysin blogisi uudelleen ja tutustuin paremmin ja tadaa- koukussa ollaan!
Veikkaisin, että olen löytänyt blogisi bloglistalta tai jonkun blogin kommenteista.
 
Eksyin blogiisi Blogilistan kautta, kirjoitin hakusanaksi "muotiblogit" ja yksi hakutuloksista oli Go 4 it vol. 2 :) Tästä on aikaa jo yli puolitoista vuotta, taisin lukea blogiasi ensimmäistä kertaa joskus keväällä 2007 !
 
Toisesta blogista löysin. Lukijana en ole ollut hekä kuin kuukauden päivät.
 
Päädyin lukemaan blogia blogilistan luetuimmat-listauksen kautta. Ensivierailulla olen :).
 
jostain joskus kuulin blogistasi ja siitä asti eli kai suunnilleen puolisen vuotta on tullut lueskeltua :)..
 
Olen seuraillut blogiasi hmm, varmaankin jo 1½ vuotta, en muista tarkalleen ja päädyin tänne blogilistalta. Ihanaa on postaustahtisi ja omaperäiset jutut sieltä naapurimaasta!:)
 
Päädyin jonkun toisen blogin kautta sivuillesi. =) Blogiasi ei voinut verrata mihinkään toiseen, vaan olit ainoa laatuasi, joten siksi palaan vieläkin aina takaisin lueskelemaan. ;)
Useampia kuukausia olen lueskellut, en muista sen tarkemmin.
 
Nelliinan blogin kautta ja jäin oitis koukkuun! Vasta noin kahden kuukauden ajan olen päivittäin käynyt lukemassa. Oikein mielenkiintoisia juttuja kirjoittelet, on ilo lukea ! =D


Riuna
 
Olen lukenut tätä jostain viime elokuusta säännöllisesti.

Kuten niin moni muukin niin mäkin päädyin tänne jonkun toisen muotibloggarin "näitä luen"-listan kautta.

Tuplaan omassa blogissani!
 
Onkohan siitä jo kohta kaksi vuotta, kun tänne on eksytty!? Keväällä/viimeistään kesällä 2007. Varmastikin ensimmäisiä muotiblogeja, joita olen lukenut. Jostakin toisesta blogista kommenttilaatikon kautta tänne aikoinaan päädyin.
 
Taisin tulla Honeyjunkien kautta nelisen kuukautta sitten ja nykyisin ihan päivittäinen vierailija. Saat hyvälle tuulelle!
 
en muista mistä löysin mutta tais olla tammikuussa
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
kun kiinnostuin blogeista, klikkailin kaikkien blogien linkkilistat auki ja iskin suosikkeihin, joten varmaan jotain tuommosta kautta :D

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
Vaikea sanoa, yli puolivuotta ainakin!
 
Blogilistan kautta tänne eksyin puolisen vuotta sitten :)
 
Olen seurannut blogiasi kesästä saakka. :) Muistaakseni Honey Junkien blogissa mainittiin nettikauppasi ja tietystihän sitä piti mennä heti katsomaan. Nykyisin seuraan blogiasi joka päivä, on aina kiva tulla takaisin katsomaan mitä olet seuraavaksi keksinyt! :)
 
Olen jonkun toisen blogin kautta löytänyt blogisi ja seuraillut tätä nyt pari kuukautta :) tykkään!
 
En voi tarkkaan muistaa että kenen blogin kautta tänne löysin, todennäköisesti se kuitenkin oli tilanteessa jossa tämä joku vinkkasi arvonnasta! Ehkä Idhren? Muutaman kuukauden olen ihan vakiona lukenut, sitä ennen satunnaisesti.
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
- En tarkalleen muista mitä kautta tänne olen päätynyt, mitä luultavimmin jostakin linkistä tai jättämästäsi kommentista johonkin toiseen blogiin.

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
- Reilut puoli vuotta ainakin.
 
Heips! Minä taisin eksyä blogisi pariin jonkun muun bloggarin (en kyllä kuollaksenikaa muista kenen) kautta. On tullut seurailtua, mitähän heittäisin, keväästä-kesästä asti :) Aina päivitettyäsi tulee vilkaistua, joskus vähän huonommin, mutta aina kuitenki jotenkin :D
 
Etsin kesällä muodista kertovia blogeja ja tämä osuis silmiini. Tykkään Tukholmassa käydessäni tarkkailla länsinaapurin muodin tuulahduksia (Siitä seuratessa aina tietää, mitä tännekin tulee muotiin...) Kesästä saakka olen siis käynyt lähes päivittäin lukemassa blogiasi, koska se tarjoaa juuri sopivan päiväannoksen muotia ja vielä suomeksi :).
Pidän tätä blogia positiivisena löytönä myös siksi, että kirjoitat hauskasti ja sujuvasti. Tai sitten vaan olen liian vanha lukemaan n.17 -vuotiaiden jorinoita...
 
Olen varmasti ihan ekan kerran tullut nimenomaan jonkun toisen blogista arvontamainoksen perusteella :) Muistelisin että viime keväästä lähtien olen seurannut.
 
varmaan puoli vuotta lueskellut :) mielenkiintoista juttua!
 
Löysin tänne jonkun blogin (en tarkalleen muista minkä) linkin kautta pari kuukautta sitten, josta lähtien olen säännöllisesti tullut postauksia kurkkimaan. :)
 
Blogilistan kautta viime keväänä. Selasin suosituimpien blogien listaa ja tämä tuli vastaan. Aika pian päätyi suosikkeihini ja siitä asti tullut seurauttua.
 
Ostin Suomen Ellen ensimmäisen numeron ja siinä oli juttua muotiblogeista. Siitä lähtien olen seurannut tätä ja monia muita blogeja
innokkaasti. Välillä kyselen kavereilta, että miten ne voikaan elää lukematta blogeja.
 
Taisin eksyä blogiisi jonkun toisen blogin kautta, tai oikeastaan toisen blogin kommenttilootan kautta : >. Tämä tapahtui joku vähäsen yli puoli vuotta sitten ainakin. Sanotaanko että niin kauan kuin olen lukenut tyyli/muotiblogeja niin olen lukenut myös blogiasi, sillä tämä oli ensimmäisiä mihin törmäsin : >
 
Törmäilin blogiin aina satunnaisesti, mutta hurja postaustahti oikeastaan karkotti yhä uudelleen :D Blogilistalle lisäsin tämän joitakin kuukausia sitten, vaikka totta puhuen, postaustahti pelottaa minua aina joskus vieläkin. :))
 
Joku, taisi olla Salla linkitti kai sun blogin ja kävin tutkailemassa tätä. Siitä kului vähän aikaa ja oli joku tylsä sunnuntai ja selasi mahdollisimman monta blogia läpi ja tutustuin tähän paremmin ja tästä nyt sitte tullu vakkarilukublogi vai mitenköhän se sanotaan hienommin.
Ja oon lueskellu nyt jotaki,öö, no jostain helmikuusta lähtien, elikkä oisko jotaki 10-11kk
 
Taisin tänne löytää jonkun toisen blogista, en kyllä yhtään muista että kenen.. :D
Ja se taisi olla viime kesänä.
Tämä on hyvä blogi, kun päivität usein ja jutut ovat monipuolisia :)
 
Varmaankin jonkun toisen blogin kommenttien kautta tms, siitä on kauan. Silloin kuin aloin lukemaan, oli ehkä enemmän maratonpainotteista tekstiä.. joten oisko toissa kesänä? vautsi.
 
Muiden blogien kautta, kun kaikki puhuivat tästä blogista ja sitten piti tietenkin itse katsastaa :D
Olen lukenut tätä yli puoli vuotta.
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?

Taisin eksyä asiantuntevaan blogiisi jonkun toisen muotiblogin kautta. Juuri, kun olin alkanut lueskelemaan muotiblogeja.

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

Kauan ! sanoisinko vuoden? ainakin :-)
 
Eksyin blogiin Suomen Ellessä ensimmäisessä numerossa olleen maininnan kautta (vai puhunkohan nyt oikeesta lehdestä?) ja lisäsin blogin omalle blogilistalleni. :)
 
Blogiasi lukemaan päädyin joskus keväällä -07, kun muutenkin innostuin blogimaailmasta. Siitä mulla ei ole kunnollista muistikuvaa, mitä kautta tänne päädyin, mutta sen muistan, että ensimmäisiä kirjoituksiasi, joita luin, olivat jotakin maratonijuoksuun liittyvää ja ajattelin, että ei tämä blogi mua kiinnosta;). Mutta päädyin onneksi tänne uudestaan ja uudestaan ja huomasin, että löytyyhän tästä blogista muutakin sisältöä =). Kiitos monipuolisista postauksista!
 
Olen lukenut blogiasi melkein alusta asti, ainakin muistaakseni.. Siitä on jo niin pitkä aika, että en kunnolla muista. Ensimmäisiä muistoja blogistasi ovat valmistautumisesi maratoniin.
Uskoisin että kuten monet muut blogit olen löytänyt tämän, jonkun toisen blogin kautta ja silloinhan se oli melko helppoa, toisin on nykyisin :D
 
Tutustuin blogiisi Stailauskisan johdosta, joten olen aika tuore lukija. Olin kyllä kuullut moneen otteeseen blogistasi ja käynytkin siellä, mutta tuolloin vasta aloin varsinaisesti lukemaan blogiasi.
 
Viime talvena tulin ekaa kertaa käväsemään, mutta keväällä vasta koukuunnuin ja rupesin katsastamaan joka päivä ja tässä sitä viellä ollaan jatka samaan malliin ;D
 
Jonkun toisen blogista tänne taisin eksyä:) Joka päivä käyn kurkkimassa ja olisinko noin puoli vuotta tuntenut tämän blogin O.o Tuntuu kyllä, että siitä olisi jo ikuisuus kun tämän löysin:D
 
Olin jo pitkään lukenut ainoastaan ruotsalaisia blogeja (siis ruotsiksi), kun havahduin siihen että niitä muuallakin kirjoitetaan... Jotenkin sitten päädyin tänne kun googletin suomeksi kirjoitettuja blogeja! Olen lukenutkin nyt säännöllisesti noin puolen vuoden ajan. Hauskaa saada ruotsalaisten blogi-hypetyksiin suomalaista näkökulmaa, hihi! :)
 
Löysin blogisi Nelliinan blogin kautta, ja se tapahtui vähän vajaa puolivuotta sitten :)
 
Löysin tämän blogin blogilistalta vuosi takaperin ja siitä saakka olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti lukenut. :)
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
- Hmm... En kyllä enää muista ihan tarkasti, mutta olisiko ollut jonkun toisen blogin linkin kautta. Tai blogilistan kautta...

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
- Jo melko pitkään. Ja kyllä yleensä myös tarkistan tämänkin blogin uudet postaukset. :)

Lisään linkin blogiini.
 
Blogilistalta 1,5 v uskollisesti seurannut <3
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
/ Jonkun toisen blogin kommentteja selaillessani löysin tämän. Kun kerran kurkkasin, jäin heti koukkuun

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
/ Kesästä 2006 asti
 
Korjauksena tuohon äskeiseen että kestä 2007 asti. Muistelin että nyt eletään vuotta 2007 :D
 
Löysin blogilistalta joskus varmaan vuosi sitten, ja siitä lähtien olen seurannut tiiviisti! :)

Ja tuplaan, mahtava palkinto!
 
kävin täällä eka kerran joskus tämän vuoden alussa ja päädyin tänne jostain linkistä.Ja toivoisin enemmän päivänasuja :)
 
Oon muistaakseni lukunu sun blogias tässä vuoden päivät ja eksyin tänne jonkun linkkauksesta ja ehkäpä puoli vuotta sitten aloin blogilistan kauttaa tilaamaan :)
Ja tykkään lukea ja jutut kiinnostaa vaikka oonkin lähenpänä peetun ikää kun sun mutta kuitenki :)
 
Ihan tarkkaan en muista, mutta jonkun toisen blogin kautta kumminkin. Kesästä asti olen käynyt jokaisen postauksen vakoilemassa :D
 
päädyin blogiin muistaakseni Focus on Fashion blogin kautta noin puolitoista vuotta sitten...ja siitä lähtien olen lukenut blogia lähes päivittäin.
 
eksyin muistaakseni blogilistan kautta :) varmaan jonkun vuoden verran olen jo seuraillut!
 
Muistaakseni noin vuosi sitten löysin tänne jonkun toisen blogin kautta :D
 
Päädyin tänne varmaankin jonkin toisen blogin kautta noin vuosi sitten, mistä lähtien olen lukenut blogiasi.
 
olit joskus kauan aikaa sitten kommentoinut johonkin blogiin ja sitä kautta sitten tänne päädyin. tää oli kiva sellanen vähän erilainen blogi kun oot oikeesti aikuinen nainen ja sulla on omia näkemyksiä monista asioista erilailla kun nuorilla. oon lukenut sun blogia ehkä vähän päälle puolisen vuotta=)
+tuplasin
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
-Just joku toinen bloggari mainosti näitä arvontoja, niin eksyin minäkin ahne palkinnon perässä tänne. :D
Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
-Oisko ollu kesästä asti?
 
No apua. En mä muista, milloin olen alkanut lukemaan tätä tai mistä olen löytänyt blogin :D On siitä ainakin yli vuosi aikaa ja ehkä Blogilistalta tai jostain muusta blogista löysin.
 
Blogiasi olen lukenut ehkä suunnilleen vuoden verran ja taisin eksyä tänne alunperin jonkun toisen blogin kautta, en kyllä enää muista kenen. :)
 
Löysin tänne noin puoli vuotta sitten ja luultavasti jonkun toisen blogin sivuilta. Seuraan säännöllisesti. :)
 
Joskus vuos sitte aloin lukea blogeja ja silloin joskus tämänkin sun blogis löysin :). Tais olla jonkun muun blogin kautta. En kyllä muista.
 
Googletin joskus pari vuotta sitten jotain ja tänne päädyin, siitä asti säännöllisen epäsäännöllisesti vieraillut.
 
Luin susta lehtiartikkelin, olisiko ollut Trendissä tms., ja suomalaisen kuvaus Tukholmasta ja Ruotsista muutenkin muodin kautta jäi mieleen vahvasti. Siitä sitten yritin etsiä blogiasi aika kauan lehden hukattauani, kunnes vihdoin tärppäsi! Muistelen että kesäkuussa lomamatkalla taisin osoitteen löytää, siitä asti olen käynyt tsekkailemassa!
 
Tulin toisten linkittämänä. Ja muutamia kertoja satunnaisesti lueskellut.
 
Ei saa kysyä noin vaikeita! Blogisi oli silloin joskus kaiketi ekoja muotiblogeja, joita aloin seurata. Taisin löytää tänne blogilistan tai jonkun muun blogin kautta.
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?
*Viime keväänä aloin lukea muotiblogeja.. Tämä oli yksi suosikeistani jo heti alkuun ja löysin sen Nelliinan vaatehuoneen linkeistä :)
Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?
*Tuosta viime keväästä eli jonkun 8 kk suunnilleen..
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?

Eksyin paikalle jonkun toisen blogin kautta, mutta en kyllä enää kykene mitenkään muistamaan, että kenenköhän blogi kyseessä mahtoi olla!:)

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

Noin puolisen vuotta.
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia?

Löysin blogin muistaakseni jonkun toisen blogin kautta, taisi olla nelliinan blogi:)

Kuinka kauan olet ollut blogini lukija?

Hmm, varmaan puolisen vuotta olen seuraillut:)
 
Hassua muistella näitä.. taisi olla keväällä 2008 kun aloitin itse bloggaamisen. Blogilistan kautta löysin kaikki suomalaiset, ennen sitä olin vain lukenut ruotsalaisia blogeja. Taisin käydä läpi niitä suosittuja ja sitä kautta löytyi muutama kestosuosikki, tämä yksi niistä :-)

Joten joskus huhtikuussa 2009 ois kai sit 1v yhdessä ;-)
 
Olen lukenut blogiasi ihan kamalan kauan, voisin väittää että jopa aika alusta asti. Uskoisin että blogilistan kautta tänne päädyin..ehkä.:)
 
Muistaakseni törmäsin blogiisi joskus jonkun muun blogin kautta jossa kehotettiin osallistumaan silloiseen arvontaasi ja siitä lähtien olen lukenut päivittäin : ) elikkä noin vuoden verran.
 
Joskus alkuvuodesta taisin tämän löytää (jonkun muun blgin kautta) ja siitä asti pysynyt lukijana!
 
Eksyin tänne jonkin toisen blogin kautta. En kuollaksenikaan muista, että minkä. Olen vieraillut täällä nyt n. kolmen kuukauden ajan.
 
Muistaakseni jostain kommenttiboksista tänne löysin ehkä vuosi sitten. Blogilistalle lisäilin sitten muutamien visiittien jälkeen.
 
Kauhee, en yhtään muista miten päädyin tänne! Aluksi taisin jonkun toisen blogin kautta tupsahtaa tänne, sitten lukeminen jäi ja sitten alkoi kaduttamaan ja aloin lukemaan uudelleen. Kannattava päätös on ollut! Ja tätä olen lukenut, no en muista sitäkään! Aika kauan jo kuitenkin... Siis minun mittakaavassa, ehkä puoli vuotta?

Mutta, tuplailen : ))
 
Viime kesänä löysin tieni blogilistan luettuimpien kautta tänne ja siitäpä asti olen aktiivisesti seurannut!:--)
 
Aika kuluu niin äkkiä; olisikohan ollut alkukesää kun löysin tänne ensimmäisen kerran. Luultavasti tulin Ellenin (Tyylitellen) "Näitä seuraan" kautta... Kommentoimaan uskaltauduin vasta paaaljoon myöhemmin :)En tiedä miksi, jostain kumman syystä vaan!

Hippiäinen
 
olen käynyt täälä noin puolitoista vuotta. En muista mistä löysin blogisi, mutta se on jo kauan ollut minulla blogilistalla.

invisible_cherry@hotmail.com
 
Eksyin tänne muistaakseni Paras aika vuodesta -blogin kautta, jossa mainostettiin Go 4 it vol. 2- shopia. Ja silloin tällöin olen vieraillut sivuilla noin puolisen vuotta.
 
Taisin löytää tieni tänne blogilistan top-listalta joskus about vuosi sitten. Muisti on kyllä vähän sitä luokkaa että en nyt ole ihan varma, mutta eiköhän nuo aika lähellä totuutta ole ;)

Ja tuplaan mahdollisuuteni voittaa =)
 
Vaikeat kysymykset tällä kertaa, olen lukenut blogiasi melkein alusta asti, muistan kuinka en heti kamalasti innostunut, mutta pari kertaa vierailtuani olin ihan myyty. :) Luultavasti löysin tämän jonkun muun blogin kautta, mutta en kyllä yhtään varmaksi muista.
 
Löysin muotblogit ylipäätään vasta tämän vuoden elokuussa. Ensimmäisenä päädyin Nelliinan vaatehuoneeseen, josta käsin löysin tänne. Olen lukenut blogiasi siis elokuusta saakka. Juttujasi on ilo lukea ja ihailen ammattitaitoasi ja hurjaa päivitystahtiasi. :)
 
Joskus jostain toisesta blogista tänne aikoinaan päädyin ja nyt olen joka päiväinen lukiasia :) Blogiasi olen seurannut nyt reilu vuoden, jatka samaan malliin bloggaamista! :)

nooras@wippies.fi
 
Olisinkohan vaan huomannut sen blogilistalta ja siitähän se lähti.Oon lukenu noin 10 kuukautta.
 
Hei!
Päädyin blogisi aktiiviseksi lukijaksi bloggareitten Tukholma matkan yhteydessä.Linkitys blogiisi matkan järjestäjänä löytyi niihin aikoihin melkein jokaisesti blogista joten sitä kautta päädyin joka päiväiseksi lukijaksesi :)
 
Miten päädyit lukemaan Go 4 it vol. 2 -blogia? nelliinan blogin sivupalkista löysin, muistaakseni tai sitten se oli ihan joku linkki johonkin sun arvontaan, ei voi muistaa : (


Kuinka kauan olet ollut blogini lukija? pahan pistit, jostain kesästä lähtien kun henditysvaikeuksien takia hengasin koneella aika paljon aamuisin.

ja tuplaan mahdollisuuteni! mutta blogi on tuolla vuodatuksessa sitten, ja salasanallinen mutta se salasana on noin koko ylä-asteen tiedossa :D
 
Ihanaa arvonta. Olen ollut blgisi lukija noin kolmisen kuukautta. Muistaakseni eksyin tänne jotenkin Nelliinan blogin kautta :)
 
Törmäsin blogiin sattumalta juuri enne bloggareiden tukholma reissua ja aloin sitä kautta lueskelemaan.
 
Löysin blogin todennäköisesti blogilistalta, tai sitten.. Hmm, nyt kun oikein alkaa miettiä niin eihän mulla oo minkäänlaista muistikuvaa.. :D Noin vuoden verran olen seurannut.
 
Kesällä oli aikaa ja nettikauppoja surffaillessani törmäsin sinun blogiisi - ensimmäiseen suomenkieliseen :) Sittemmin olen seuraillut muitakin blogeja, mutta sinun blogisi kuuluu top 5:een. Käyn täällä joka päivä. Olen myös tilannut putiikistasi. Pidä (suomen)lippu korkealla - siis jatka samaan malliin!
 
Päädyin blogia lukemaan muoti-bloggausta koskevan jutun kautta. Taisi olla Elle, siinä oli osoite tänne blogiin sekä silverin blogiin. siitä lähtien olenkin tätä lukenut, mutta tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa kun on niin huono muisti :D
 
Toisen blogin kautta bongailin, ja onpa siitä asti tullut aina kun olen ehtinyt, niin tsekkaamaan blogisuosikit, sinun siinä mukana, eli melkein joka päivä käyn kattoos päivitykset, nelisen kk seurailtu??
 
Bloggailuni alkuaikoina huomasin useammastakin blogissa linkin ''Mintun blogiin'' ja jotenkin sitten löysin tänne. Eli about vuoden olen lukenut. Tykkään blogistasi paljon, vaikken usein kommentoikkaan. ;) Kirjoitat ajankohtaisista ja kiinnostavista asioista ja sulla on kiva, klassinen tyyli :---)
 
Joskus vuosi taakse päin bongasin kommenttisi Sallan blogista ja sille tielle olen jäänyt. Toivottavasti jatkat bloggailla vielä monta vuotta :)
 
Eksyin blogiisi muistaakseni Honey Junkien blogissa olleen linkin takia. Tästä on aikaa suurinpiirtein kymmenisen kuukautta.:)
 
Tämä oli yksi ihan ekoista lukemistani blogeistani. Tutustuin muotiblogi-maailmaan siis vuoden 2007 kesäkuussa. Heti silloin aloin seurata Go 4 it vol. 2:a. En muista tarkalleen miten tänne päädyin, mutta täällä ollaan edelleen! :)
 
Tulin ekaa kertaa tänne sen jälkeen, kun bongailin siut jostain lehdestä (, Suomen eka elle?) ja siitä lähtien kun oon ite pitäny blogia, niin oot ollu suosikeissa:) Eli mitä siitä nyt on, reilu puoli vuotta?:D
 
Käyn näillä sivuilla joka päivä. Kiva katsoa, mitä uuttaa Minttu on keksinyt.
Olen lukenut näitä sivuja jo yli vuoden.
Dodo
 
Käyn katsomassa joka päivä, kiinnostavaa Mintulla on! Olen käynyt täällä kurkistelemassa jo yli vuoden.
Dodo
 
Löysin blogisi ties mistä muutama viikko ennen kun avasit nettiputiikkisi. Välillä lopetin lukemisen mutta palasin aika nopeasti kun muistin miten hyvin pysyt muodin hermolla! Avullasi on helppoa seurata muotia.
 
Olen päätynyt blogiisi hiljattain (vajaa puoli vuotta sitten) jonkun toisen blogin kautta, josta tänne on linkattu. Tulee pyrähdettyä tänne säännöllisen epäsäännöllisesti pari kertaa viikossa noin.
 
Olen käynyt lukemassa Mintun kiinnostavaa blogia jo yli vuoden.
Dodo
 
Tänne "tupsahdin" kuin luin jonkun blogista matkasta ja että kisa oli täällä. Sen jälkeen olen käynyt blogigi sivuilla päivittäin.
 
taisin löytää ihan blogilistaa selailemalla, maaliskuusta 2007 olen lukenut erittäin säännöllisesti eli joka päivä :) en tilaa (kuten en mitään muutakaan blogia) vaan käytän selaimen suosikkilistaa.

blogisi on mahtavan monipuolinen kun löytyy niin monenlaista juttua. :)
 
On siitä aikaa... Jo yli vuosi. Huomasin, että gradun teosta saattoi karata muotiblogien pariin. (Gradu muuten valmistui toukokuussa '08.) Eka juttu jonka luin oli urhilurintaliiveistä tai maratonlenkkareista.
 
ei mitään muistikuvaa miten blogiisi eksyin, musta tuntuu että jostakin kommenttiboksista. olen tätä lueskellut jo ainakin vuoden ajan, eli tämä oli varmasti suht ensimmäisiä blogeja suosikeissani.
toivoisin oikein paljon peetun asuja, koska hän on suurinpiirtein saman ikäinen kuin minä, kiinnostaa siis kuinka muotitrendejä saisi yhdistyettyä iahn koululaisenkin tyyliin. ja tietysti sinun omat asusikin ovat mahtavia! mahtvuudesta puheenollen tukholma- vinkkisi ovat varmasti korvaamattomia. mutta heino blogi, jatka samaan tahtiin! (:
 
Löysin tänne ensimmäistä kertaa muistaakseni ihmetellessäni mistä kaikki bloggarit puhuvat, kun tilaavat vaatteita jostain kumman go4itvol2 shopista :) Päädyin ensin siis nettikauppaan ja sitä kautta blogin pariin ja taisin jäädä koukkuun ensimmäisellä lukukerralla. Siitä lähtien onkin täytynyt vierailla täällä lähes päivittäin :)
Aktiivista seurailua on takana varmaankin noin puolisen vuotta.
 
Ai niin, tuplasin ! :)
 
En enää muista miten päädyin sivuillesi, mutta Sinun blogisi oli ensimmäinen blogi jota aloin lukemaan n. 1 1/2 v sitten ja täällä ollaan vieläkin ;)
 
Jonkin googlen kuvahaun kautta päädyin aikaa sitten ensimmäistä kertaa lukemaan blogiasi. Kyseisessä jutussa erittelit American Apparel -tilausta ja itsekin kyseiseen firmaan sitten tutustuin :)
 
Blogisi oli ensimmäisiä muotiblogeja, joita aloin lukemaan. Ei kyllä muistikuvia siitä, miten tänne päädyin, mutta kyllä siitä on yli vuosi. :)
 
Olen käynyt täällä kesästä lähtien, eksyin muistaakseni Focus on Fashionin kautta.
 
Jotenkinne tuli eksyttyä tänä syksynä. Tai oikeastaan ensimmäisen kerran maaliskuussa sen Trendin äänestyksen myötä, mutta aktiivinen lukija olen ollut nyt syksystä asti eli muutaman kuukauden ajan.
 
Lokakuussa etsiskelin tietoa työasioihin liittyen, INCI-listoista ynnämuista, kun löysin ensin kosmetiikkablogit, sitten muotiblogit. Ja siitä lähtien olen ollut myös sinun lukijasi ;)
Hassua muuten, pari viikkoa sitten satuin töissä lukemaan viime kevään jotakin naistenlehteä, jossa oli juttu sinusta. :)
 
Honey Junkien maininnat "Mintun putiikista" saivat minut alun perin tänne päätymään. Nyt olen varmaan noin puolisen vuotta lukenut enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Tällä hetkellä enemmän.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?