Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Maanantai-arvonta, Max Factor -meikkejä

Monday, November 24, 2008

Maanantai-arvonta, Max Factor -meikkejä

Marraskuista maanantaita kaikille Go 4 it vol. 2 -blogin lukijoille! Minttu majailee vielä Barcelonassa, mutta se ei estä meitä polkaisemasta käyntiin virallista maanantai-arvontaa!

Kilpailukysymys:

Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä väliä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

Kaikki maanantain aikana tämän postauksen kommenttilaatikkoon vastanneet osallistuvat viikon palkinnon arvontaan, joka on:
Max Factorin Masterpiece Max ripsiväri (musta) ja Earth Sprits -luomiväri sävy 131 Ultra Aqua.

Vastausaikaa on maanantaihin keskiyöhön asti. Voittaja ilmoitetaan täällä blogissa tiistai-iltana, jonka jälkeen voittajalla on torstaihin aikaa ilmoittautua. Perjantaina arvotaan tarvittaessa uusi voittaja.

Entiseen tapaan on mahdollisuus tuplata voittotsäänssinsä laittamalla linkin arvontaan omassa blogissaan. Koska vastausaikaa on vain yksi päivä, pitäisi linkinkin osua maanantaille. Linkistä kannattaa laittaa maininta kommentteihin, että osaan tehtailla kaksi arpalippua.

Tämän maanantain kysymys on siis:

Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä väliä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

Labels:


Comments:
Ehdoton suosikkini kännykkämerkeistä on Nokia, mutta vain sen vuoksi, että olen tottunut käyttämään nimen omaan sen merkkisiä puhelimia. Ulkonäöllä tai puhelimen ominaisuuksilla ei ole väliä, kunhan sillä saa soitettua ja laitettua tekstiviestejä (tosin uusin puhelimeni on kivan pinkki). Olen hankkinut uuden puhelimen aina edellisen hajotessa, ja tällä hetkellä on menossa kolmas (ensimmäisen sain päästessäni yläasteelta vuonna 1999).
 
Nokia, Nokia! Yksinkertainen käyttöjärjestelmä plussaa... Jonkun Samsungin olen joskus kelpuuttanut käyttöön, mutta hermo meni, kun kaikki jutui opettelemaan uusiksi ja merkki tuntui monimutkaiselta... Ulkonäöllä väliä juu...
 
Kyllä se suosikki on Ericsson ihan vain sillä, että se on helpoin käyttää. Käytännöllisyys siis todellakin vaikuttaa ostopäätökseen, ulkonäkö sitten sen jälkeen. Ja nämä yhdistettynä hintaan ja tarpeellisiin ominaisuuksiin sitten muovaavat sen ostopäätöksen. Tosin sitten kun oma puhelin löytyy sitä ei vaihdeta ennen kuin se lakkaa toimimasta.
 
Suosikkia minulla ei ole, mutta olen kyllä aina käyttänyt Nokiaa. Siihen vain on tottunut, ja se on aika helppokäyttöinen. Kaiken lisäksi jos laturi unohtuu jonnekin, niin yleensä paikassa kuin paikassa löytyy nokian laturi. Ehdottomasti ulkonäkö on minulle tärkeä, sen takia valitsinkin viimeisen puhelimeni l'amour collectionista. Tosin on se hyvä, että sillä pystyy myös soittamaan ja tekstaamaan!

Linkitän arvonnan blogiini! :)
 
Nokia ehdottomasti! Tykkään tosi paljon koska olen tottunut sitä käyttämään ja tuntuu jotenkin tutulta ja turvalliselta. Ulkonäöstäkin tykkään, kyllähän se kännykän ulkonäkö on mulle tärkeä joo.
 
Käytettävyydessä sony ericsson on paras- siinä on oikeasti mietitty käyttäjän logiikkaa kun taas nokialla on tullut eteen monta huonosti (sisällöllisesti) suunniteltua puhelinmallia. Tosin oma uusin sonyeerikkini on sitten maanantaiversio- se on viettänyt enemmän aikaa huollossa kun käytössä. Uutta odotellessa..
 
Ei mulla ole ollut muuta kuin nokiaa, en tiedä miksi. Tärkeintä on väri, minulla on valkoinen.
 
Nokia on se lemppari mutta vaan siksi että olen totaalisen tottunut käyttämään sen merkkisiä puhelimia. Ja ehkä siksi että merkki on pohjimmiltaan suomalainen. Käyttis on tarpeeksi yksinkertainen ja helppo, mutta voisin tulevaisuudessa harkita kenties jotain muutakin merkkiä. iPhone voisi kelvata...

Ulkonäkö on asia johon kiinnitän huomiota puhelimessani, muttei kuitenkaan se kaikkein ratkaisevin seikka.
 
Nokia! Okei Samsung on palvellut minua vuosia, mutta Nokia on perushyvä ja erilaisia merkkejä löytyy. Pääasia, että puhelimella voi soittaa ja lähettää viestejä, niin se on hyvä mulle. Olen nyt kyllä ruvennut hinkumaan mp3-soitinta kännykkääni, mutta toivotaan, että joku päivä saan sellaisen.

Linkitän blogiini! :)
 
Ei mitään väliä, kunhan on Nokia. Meneillään on kuudes tai seitsemäs nokialainen, enkä usko että tulen merkkiä vaihtamaan kun tuohon on niin tottunut.

Ulkonäöllä tai lisähärpäkkeillä ei ole mitään merkitystä. Sehän on vain puhelin.
 
Nokia! Lähinnä sen takia, että olen tottunut käyttämään juuri sitä systeemiä :D Ulkomuoto ei ole tärkeimmässä asemassa, mutta kyllä katson uutta kännyä etsiessä myös vähän sitä miltä se näyttää :-)
Ja linkitän!
 
Ehdottomasti Nokia. Muitakin on testattu, mutta Nokia on kestänyt aina parhaimpana ja pisimpään, ainakin minun käytössäni ;p
Puhelinmallin täytyy olla simppeli, ei mitään simpukkamallia, koska se ei kauaa pysyisi ehjänä.
Ominaisuuksiltaankin puhelimeni täytyy olla simppeli, perusominaisuudet, ei mitään kameroita tai bluetoothia!
 
Ilman mitään tietoista päätöstä asiasta Nokia -linjalla olen mennyt. Olen opiskelija, joten hinta on aika suuri (suurin) tekijä ostopäätöstä tehdessä. Tällä hetkellä laitan rahani mieluummin johonkin muuhun kuin puhelimeen.

Käytössä on, monien mielestä varmasti aivan kauhean "juntti", perusnokialainen ilman kameraa tai moniäänisiä soittareita. Jouluna asiaan on tulossa merkittävää parannusta; sisko lahjoittaa "vanhan" puhelimensa minulle...

Hippiäinen,
jolla on ihana sisko
 
suosikkimerkki on samsung. merkillä on sikäli väliä, että samsungin puhelimissa nyt yleensäkin toteutuu hyvä muotoilu, toisin kuin nykyisissä nokialaisissa. eli ulkonäöllä on tottavie väliä! :D puhelinostoksille lähden aina edellisen mentyä rikki, ja ulkonäöstä lähdetään aina liikkeelle. :)
 
Kaikki kännykkäni ovat ollet Nokia-merkkisiä, joten vastaan sen. Perusominaisuudet riittävät. Ulkonäöllä on väliä: puhelimen täytyy olla tyttömäinen ja siro. :)
 
Kaikki kännykkäni ovat ollet Nokia-merkkisiä, joten vastaan sen. Perusominaisuudet riittävät. Ulkonäöllä on väliä: puhelimen täytyy olla tyttömäinen ja siro. :)
 
Mulla on ollut pitkään Nokian puhelin, mutta vähän aikaa sitten ostin Sony Ericssonin kännykän ja oon kyllä tosi ihastunut siihen. Joten ehkäpä annan ääneni Sony Ericssonille sitten. Pitkään ajattelin myös, ettei ominaisuuksilla ja "herkuilla" ole välia, vaan pääasia on, että puhelimella pystyy soittaa ja lähettää tekstareita. Mutta täytyy myöntää, että onhan toi aika kätevä, kun yhdessä kapistuksessa on mukana aina kamera ja walkman-soitin.
 
Nokiaa olen käyttänyt paria poikkeusta lukuunottamatta ja jatkossakin varmaan käytän. Täytyy myöntää et mulle tärkeintä puhelimes on ulkonäkö...

Linkitän!
 
Minä olen niin merkkiuskollinen, että kun olen ensimmäisen Nokian joskus ostanut niin en uskalla ikinä vaihtaa!

Ulkonäkö on tärkeä, tottakai, mutta kyllä käyttöominaisuudet ovat kuitenkin ykkösprioriteetti puhelinta valitessani.

Kristiina
 
Kyllä se Nokia on, ehdottomasti. Siinä asiassa olen merkkiuskollinen.
 
Suosin Samsungia, vaikka hetki menikin, ennenkuin opin sitä käyttämään. ;) Puhelimeni on punainen ja pieni, joten mahtuu helposti laukkuun kuin laukkuun ja löytyy helposti värinsä ansiosta. Toiminnot jotka haluan puhelimeeni, on ehdottomasti perus tekstiviestien lisäksi musiikkisoitin, sillä en omista ipodia. =)
 
Merkillä ei niin väliä, kunhan se on NOKIA. :) Kerran erehdyin Motorolaa kokeilemaan, surkein tuloksin. Nokia helpoin käyttää, ja kokemukseni mukaan kestää kivasti lattialle pudotelun, ja jopa kosteutta tiettyyn pisteeseen asti. :)
 
Jep ja vielä piti sanoa, että tuplaan kohta ilmestyvässä postauksessani :)
 
Minulla on ollut Nokia, mutta merkillä ei sinänsä ole väliä. Nokiaa on helppo käyttää, eikä ulkonäössäkään ole sinänsä valittamista. Olen katsellut muitakin merkkejä, ja sieltä voisi hyvinkin löytyä Nokiani seuraaja. Ehtoina vain musta väri ja helppokäyttöiset näppäimet, joiden avulla tekstailu helpottuu.
 
Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä väliä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

Mulle on oikeestaan ihan sama. Tykkään nykyisestä Nokiastani, mutta edellinen Samsungkin toimi kiitettävästi. Käyttöominaisuuksien ohella kiinnitän huomiota myös ulkonäköön. :)
 
Olin muutaman puhelimen ajan uskollinen Siemens-kannattaja, mutta niiden hävittyä markkinoilta nykyisin omistan Samsungin puhelimen, johon olen täysin tyytyväinen. Nokiaan en enää vaihtaisi, niiden kanssa on ollut aikanaan eniten ongelmia, enkä pidä merkin muotoilusta ja tietyistä ominaisuuksista.

Ulkonäkö ja ominaisuudet ratkaisevat. Käyttöliittymänhän joutuu aina opettelemaan uudelleen puhelinmerkkiä vaihtaessa, joten uusi tuntuu hetken hankalalta joka tapauksessa, mutta sillä perusteella ei mitään merkkiä kannata tuomita.
 
Suosikkini on Nokia, myös sen vuoksi, että olen tottunut käyttämään sen merkkisiä puhelimia. Ulkonäöllä on sen verran väliä, että puhelin miellytää silmää. Enemmän on väliä toiminnallisuudella. Puhelimen pitää olla käytännöllinen ja kestävä. Taskulamppu puhelimessa on tällä hetkellä kovassa käytössä, koska kävelen pimeässä pysäkille. Nyt on onneksi lunta, niin näkee, missä tie menee ilman lamppuakin.
 
Minulla on ollut aina ennen Nokia, mutta nyt muutama viikko sitten ostin Sonyn ja pidän siitä kyllä kovasti. Ostopäätöstä tehdessäni käytännöllisyys on tärkein prioriteetti, mutta enpä toisaalta ostaisi rumaakaan puhelinta. ;) Tuplaan!
 
Ehdottomasti iPhone!! Siinä yhdistyyy toimivuus ja ulkonäkö. Mahtava vekotin!
Nokialaisiin en enää palaa, liian moni niistä on ollut tyhjää täynnä, varsinkin reissun päällä ahdisti suuresti kun puhelin usein sanoi sopimuksen irti.
Jos ei olisi iPhonea, niin käytössä olisi todennäköisesti Sony Ericsson. Ulkonäöllä on myös kovasti merkitystä:)
 
Nokian uskollinen kannattaja olen. En ole koskaan omistanut muun merkkistä puhelinta. Ulkonäöllä on hieman merkitystä, mutta suurin merkitys on kuitenkin toimivuudella ja ominaisuuksilla.
 
Tää Nokiahan se suosikki taitaa olla. Itellä tietty on.
Kyllähän se ulkonäkö pikkasen vaikuttaa!
Onhan se kiva jos siinä on kamerakin, ja muita erikoistoimintoja, mut ei mun mielestää oo välttämättömiä.
 
Oon käyttänyt vuodesta 2000 Nokian kännykkää, joten en kyllä aio tulevaisuudessakaan merkkiä vaihtaa. Hyväksi havaittu. Edellinen kännykkä oli melkonen sissi, 5 vuotta vanha ja edelleen ehjä, sitä ei tappanut mikään.. Mutta syksyllä hankin uuden nokialaisen mm. kameran ja paremman akun vuoksi.
 
Nokiaa olen käyttänyt ja hyväksi havainnut...toisaalta eipä ole vertailukohtaa. Minulla on ollut käytössä vain 2 puhelinta elämäni aikana, joten kestäviäkin ne ovat. Ulkonäkö ei ole kovin tärkeää, kunhan saan soiteltua, läheteltyä viestit ja napsittua kuvia.
 
Mulla on ollut Nokia, Siemens ja Samsung, viimeinen noista tällä hetkellä. Se on aika kiva, ostin lähinnä toimintojen (kamera, radio jne.) ja ulkonäön takia.
 
Nokia on suosikkini ja pelkkiä Nokialaisia olen omistanut :D jouluksi olen toivonutkin uutta kännykkää ja saattaisin kelpuuttaa myös Samsungin :) Samsungilta löytyy myös kivannäköisiä luureja. En tarvitse kännykältä mitään erikoisominaisuuksia, mutta ne ovat plussaa. Ulkonäkö ja perustoiminnot ovat tärkein asia :) joulupukki sais tuoda jonkun söpönvärisen simpukkamallisen puhelimen..

-Heiwi
 
Mitä kännyköihin tulee, olen kaikkiruokainen. Pidän puhelimista, jotka ovat söpöjä ja toimivia.

Olen pitänyt ns. design-kännyköitä kauniina, mutta niiden hinnat ovat ihan liikaa puhelimiksi.
 
Pakko vastata Nokia. Olen niin tottunut sen käyttöjärjestelmään, että en jaksaisi vaivautua opettelemaan jotain uutta. Nokiassani tiedän tarkalleen mistä mikin löytyy. Ja ainakin minulla Nokian kännykät ovat kestäneet vuosia ilman vikoja. Vaihtoon ne ovat menneet vasta, kun olen halunnut uuden.
Tosin monien muiden kännykkävalmistajien kännyköiden ulkonäkö ja design houkuttelevat koko ajan enemmmän. Nokia ei ole mielestäni panostanut tähän puoleen vähään aikaan. Missä jatkoa Nokian art deco ja l`amour mallistoille, ja kuluttajaystävälliseen hintaan?
 
Onhan se ehdottomasti Nokia, koska on aina ollut Nokia niin tuntuisi hassulta vaihtaa toiseen. Lisäksi on kiva tukea suomalaista!
 
Nokia sen pitää olla (: Samsungiakin olen kokeillut. Ja ulkonäkö on tärkeä, ehkä jopa liiaksikin mutta nykyisin myös rationaalista toiminnallisuutta osaa arvostaa :D

tuplaan!
 
nokiahan se on ja tullee aina olemaan. Kokeilin kerran vaihtoa samsungiin ja ai, voi ja auts sitä itkua ja hampaankiristystä. Nyt palveleva sotaratsu on viihtynyt taskussa jo vuoden. Kamera, netti ja radio. Niillä pärjää.

aryah
 
Nokia on paras. Käytin siemensia pari vuotta ja koko aikana en oppinut parin näppäimen toimintoa, kun ne erosi nokialaisesta. Tärkeintä kännyssä on helppokäyttöisyys, mutta söpö ulkonäkö on valintakriteereissä toisena.
 
Kännykkämerkkisuosikkini titteli on on jatteu. Tykkään Nokian puhelimien käyttöhelppoudesta, mutta olen pettynyt useasti kyseisten puhelimien käyttöikään. Ainoa Nokian puhelin joka on kestänyt vuotta kauemmin on legendaarinen 3310, edelleen toimii meidän perheen varapuhelimena. :) Siemensin vaikeakäyttöisyydestä tulee miinusta, mutta ulkonäöstä ja käyttöiästä plussaa. Ulkonäöllä on suuuuri merkitys puhelimen valinnalle.
 
olen aina käyttänyt nokiaa, sen suomalaisuuden ja toimivuuden takia. päätin kokeilla ericssonia vaihtelun vuoksi ja nyt sormieni on vaikea tottua uusiin näppäimiin, sillä "käskyt" ovat peilikuvia nokiasta.
apua!
 
Ericsson on ihan ykkönen. Kaks ekaa puhelinta oli ruotsalaisia minkä jälkeen eksyin tahtomattani Siemensin kautta LG:n puhelimeen. Joka on kyllä huonoin tähän astisista puhelimistani. Joulupukille oonki jo kirjottanu josko tälle kiltille tytölle vois tuoda vaikka K660i:n tai jonkin muun SonyEricssonin:)

Ericssonin käyttöliittymä on mulle se tutuin ja muihin merkkeihin verrattuna johdonmukainen ja näppärä muutenkin. Nokian puhelinta en meinaa koskaan laittaa; en vaan osaa sitä käyttää kunnolla! Työpuhelin on nyt Nokia, ja sen kanssa tappeleminen aiheuttaa välillä harmaita hiuksia...

Puhelimen valintaan vaikuttaa ensiksi käytettävyys, sitten ulkonäkö ja hinta. Itselleni turhista ominaisuuksista en viiti maksaa, ja hintakatto puhelimissa on ehdottomasta siinä vähän yli kahden sadan nurkilla. En usko että ikinä tulen tarvitsemaan 400 euron puhelinta mihinkään.

Linkitin muuten arvonnan blogiini :)
 
Nokiaa olen käyttänyt aina. Vähän aikaa sitten oli lainassa Samsung ja en kyllä tykännyt kauheesti.
Eli Nokia ja jokin mahollisimman halpa ja simppeli malli. :-)
 
Nokia on suosikkini ihan vaan siitä syystä että olen laiska opettelemaan uusien laitteiden käyttöä paitsi jos on ihan pakko. Ulkonäöllä ei niin kovasti ole väliä. Käytän puhelimen aina niin loppuun asti ettei se enää toimi ja hankkin sitten vasta uuden.
 
Suosikkini on ehkäpä Sony Ericsson, jonka puhelimia on käyttäny jo vuosia. Hyvin toimii ja kännykät on tyylikkäitä :)
 
Nokia on ehkä helppokäyttöisin mutta itse käytän samsungia, ne on söpön muotoisia nuo simpukkamallit, mutta hemmetin surkeat akut! mulla kestää puhelimen akku tyyliin kaksi päivää, jos sitäkään.
 
Lähes kaikkia näitä "tunnetumpia" merkkejä olen kokeillut paitsi LG:tä. Nokiat ovat mun mieleeni vähän turhan yksinkertaisia ja tylsiä, joten sanotaan nyt vaikka uusin rakkauteni Sony eriksson. Tosin, kahden viikon käytön jälkeen se piti lähettää korjaukseen... mutta nyt taas toimii! Mutta kyllä täytyy sanoa, että parhaiten mua on loppujenlopuksi palvellut Nokia. silti välttelen ja boikotoin niitä >:D
 
Nokia tai Samsung on merkeistä parhaat ja ulkonäöllä ja hyvillä perustoiminnoilla on suurin merkitys :)
 
Oma suosikkini on Nokia, ehdottomasti. Kun on kerran oppinut yhden Nokian käytön, osaa käyttää siitä seuraaviakin yhtä helposti - kiitos helpon käyttöjärjestelmän!

Ulkonäöllä ei kyllä ole minulle paljon mitään väliä. Yritän etsiä aina puhelinta jossa on mahdollisimman vähän ylimääräisiä toimintoja. (mitä enemmän toimintoja, sitä helpommin hajalla, se on minun mietteeni)
Nykyään vain on vaikeaa löytää puhelinta jossa ei olisi kameraa, radioa.. pian varmaan kahvinkeitin ja automaattinen verokortin täyttäjäkin.
 
Nyt löytyy Sony Ericsson, aiemmin on ollut pelkkää Nokiaa johon sitten totaalikyllästyin. Muotoilullisesti nykyinen on tyylikkäämpi, oikeat ominaisuudet löytyy ja on oikein kelpo käyttää. Merkillä on väliä, tämäkin on hyvin huolella valittu.
 
Nokia, aina ja ikuisesti; kokeilin välillä motorolaa ja sen johdosta ainakin puhelinlaskut pieneni!:)
Ulkonäöllä ei ole mitään väliä,eikä hienoilla lisäominaisuuksilla; kunhan voi soittaa ja lähettää viestejä,sekä vastaanottaa kumpaisiakin.Tälläkin hetkellä puhelimenani on värinäytötön ukin vanha kapula:D
 
Nokian puhelimia on eniten tullut käytettyä, joten pakko ne on sanoa suosikiksi.
Ominaisuuksilla ei sinänsä väliä, kunhan toimii ja pystyy soittamaan ja viesteilemään. Ulkonäöstä sen verran että tärkeetä on sopiva koko ja omaa silmää miellyttävä ulkomuoto.
 
kyllä se se Nokia on, lähinnä ihan vaan sen takia että mulla ei hirveästi muista ole kokemusta. tosin omistin joskus Samsungin, ja se oli hirveän vaikeakäyttöinen. kaikenlisäksi Nokiat on tosi tyylikkäitä ja muutenkin kotimaisia ja hienoja. Nokia se siis on.
 
merkillä,värillä saatika mallilla ei ole väliä. kunhan pelittää!
 
Suosikkini on Sony Ericsson, halusin sen tosin vain sen takia, että oppisin käyttämään muutakin kuin Nokiaa.. Ulkonäöllä oli tottakai väliä kun sain valita uusimman puhelimeni, mutta en vaihtaisi puhelinta ulkonäön tai ominaisuuksien takia. Uuden olen hankkinut aina edellisen rikkoutuessa.
 
Nokia multa yleensä löytyy ja ihan tyytyväinen oon ollut, eli se siis. Ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä, enkä kaipaa puhelimeen mitään kameroita yms. muita hienoja ominaisuuksia, vaikka nykyisin kaikissa melkein taitaa ollakin.. :D
 
Suosikki on Nokia. Yksi puhelin oli Siemens, mutta Nokiaan tottuneena, sen käyttäminen oli jos ei mahdotonta, niin ainakin hankalaa. Myös joskus töissä olen joutunut käyttämään Ericsonia ja sekin tuntui hankalalta.

Valitsen puhelimeni lähes ainoastaan ulkokuorellisten seikkojen perusteella :)

Tuplaan.
 
Periaatteessa suosikki on Nokia, mutta se johtuu vain siitä että olen tottunut sitä käyttämään. Harkitsin vakavasti iPhonen ostoa, kun on Macbook ja iPodkin niin sopisi sarjaan :D Piti kuitenkin saada läppämalli, joten Nokia linja jatkuu.
 
Nokia on ehdoton suosikki, merkillä on väliä. Ulkonäöllä ja ominaisuuksilla on molemmilla suuri vaikutus ja onkin aika vaikeaa löytää ulkonäöltään tyylikäs ja hieno luuri, jossa olisi ne ominaisuudet joita kaipaan.
 
Nokia on suosikkimerkkini, koska muita puhelimia minulla ei ole ollut ikinä. Tällä hetkellä käytössä on joku mummon vanha Nokia, jossa ei ole juuri mitään lisäominaisuuksia. Minulle riittää kun vain pystyy soittamaan ja lähettämään viestejä. Ulkonäkökin on aika tylsä, mutta eipä se haittaa. En kuitenkaan sano, ettenkö ilahtuisi, jos sattuisin saamaan esimerkiksi joululahjaksi jonkun hieman nykyaikaisemman ja nätimmän (esimerkiksi simpukkamallisen) puhelimen...
 
Suosion suomalaista Nokiaa ihan käytännön syistä. Se on helppo härveli ja kaiken lisäksi ihan nättikin. Voitin vuosia sitten Cosmopolitanin kisasta Sony Ericssonin ja ei kestänyt kun vuosi kun jo vaihdoin sen toiseen. Kaikki oli siinä puhelimessa niin ihmeellistä ja outoa minun makuun :D
 
Merkillä ei ole väliä kunhan se on Nokia (ja vielä 6xxx-sarjaa :) Hohoo, eli erittäin tapoihini kangistunut olen (mutta toisaalta, edellinen 6100-noksu kesti jokapäiväistä käyttöä 4,5 vuotta, ei huonosti kännykältä, joka on pudotettu kaakelilattialle, asvalttiin, jne, kerran jos toisenkin).

Mulle merkin lisäksi painaa vaakakupissa ulkonäkö, koko (pitää olla pieni) ja se että käytettävyys on kohdillaan.
 
Nokia on lemppari, ja ainoa puhelinmerkki, mitä minulla on ikinä ollut. Helppokäyttöinen ja ah - niin tuttu ja turvallinen.
Tärkeintä minulle on, että puhelimella voi soittaa ja laittaa viestejä ja että puhelimessa on kalenteri. Plussaa on, jos puhelin on kivan näköinen ja mukava käteen.
 
Ehdoton suosikkini on Nokia. Ulkonäöllä on väliä, mutta ulkonäköä tärkeämpää on että puhelimessa on monipuoliset toiminnot.
 
Luottokännykkä on ehdottomasti vanha kunnon Nokia, ihan sen käytännöllisyyden vuoksi. Tuntuu niin helpolta ja turvalliselta, eikä tarvi menettää hermojaan esim tekstareita kirjoitellessa.
Mutta nyt olen jo alkanut lämpenemään muillekin merkeille - niiden ulkonäön vuoksi. Esim. Samsungilla ja Sony Ericsonilla on ihan yltiösöpöjä puhelimia! Myös Applen iPhonekin jollain kierolla tapaa miellyttää silmää. Ja ominaisuuksista sen verran, jos löytyy kamera ja mp3soitin niin kyllä tämä neiti lämpeää ehkä hiukan nopeammin.

Surullista, mutta totta: yleensä kyllästyn nopeasti puhelimen ulkonäköön ja siksi muruseni vaihdankin yleensä jo vuoden sisällä uudempaan malliin.
 
Nokiaan olen tottunut, mutta lkaa kyllä vähän keittää niiden kapuloiden kanssa. Helppo käyttää, mutta ainakin uusissa malleissa tuntuu kaikissa loppuvan akku ihan heti ja muutenkin ilmetä ongelmia turhan nopeasti. Puhelimessa ei tarvitse olla kyllä mitään erikoista, viestit ja soittomahdollisuus on oikeastaan ihan tarpeeksi. Mutta ulkomuoto on kyllä myös tärkeä :D Soma puhelin on heti piristävä.
 
Yleensä kännykkän ulkonäkö ja toiminnallisuus ratkaisee - plussana yleensä, jos kännykkä on Nokiaa. Ihan vain siksi, että sillä osaa kirjottaa tekstiviestejä ja muukin toiminta on tuttua. Kaipa se on tottumiskysymys.
 
ähh, ihan sama, kunhan voi laittaa tekstareita ja soittaa... kaikki muu on ekstraa (johon minulla ei yleensä ole varaa). Olisi varmaan eri ääni kellossa jos mulla ois joskus ollut joku hieno kännykkä ja ei-voi-elää-ilman toiminto esim. kamera.

Tällä hetkellä mulla on samsung..vai oliko siemens.. noh, ihan sama :D
 
Mulle merkillä ei ole väliä. Aiemmin ajattelin, että vain Nokia käy (koska käyttö on niin tuttua jne), mutta viime jouluna sain suloisen söpön pinkin SonyEricssonin! Jostain syystä pitää olla nätti väri :D

Ja tällä kertaa voisin tuplata!
 
No siis Nokia tietenkin! Vaikka nykyiset kännykkänmallit eivät paria vuotta kauempaa kestäkään, niin en voisi kuvitellakaan käyttäväni jotain toista merkkiä. Tykkään, että kännykällä voi ottaa kuvia, sillä isoa järkkäriä ei ihan koko aikaa kanneta käsilaukussa. Videoiden ottaminen on kanssa jees. Ulkonäöllä ei silleen kauheasti ole väliä, omani on minusta hieno kahvinruskea/musta -värinen läppäpuhelin :).
 
Suosikkini on vanha kunnon Nokia. Ensimmäiset kännykkäni olivat nokialaisia ja sitten vaihdoin hetkellisesti pakon sanelemana (edellinen puhelin meni rikki) Motorolaan ja se oli niin hankalakäyttöinen ja omituinen :D
Nyt taas käytössä Noksu ja hyvin toimii =)
Esim. tekstiviestien kirjoittaminen on muilla kännykkämerkeillä kovin hankalaa, kun on itsensä ensin nokialaiseen malliin ehdollistanut. -.-
 
Nokiaa on aina ollut, se on tuttu ja turvallinen :D Ulkonäkö on tosi tärkeä seikka, sitten vasta mietitään mitkä ominaisuudet tarvitaan :D
 
Suurin osa ilmeisesti kannattaa Nokiaa, mutta mun on pakko sanoa että on vain huonoja kokemuksia Nokian puhelimista. Nytkin mun viime huhtikuussa ostettu Nokian kännykkä on jo rikki! Seuraavaksi ostan kyllä Samsungin tai Siemensin puhelimen :)
 
Olen jämähtänyt Nokiaan, jotenkin en pysty vaan ostamaan muun merkkisiä kännyköitä. Nokia toimii hyvin, eikä ole minulla ainakaan ollut vielä kertaakaan rikki. En välitä ihan hirveesti mistään ylimääräsistä jutuista (esim. radiosta/musan kuuntelusta ->ne voi tehdä ämppärilläkin), kunhan pystyn lähettelemään viestejä ja soittamaan, niin on hyvä! :)
Täytyy kyllä myöntää, että yksi asia muhun vaikuttaa, kännykän täytyy ulkonäöllisesti miellyttää mun silmää ja olla tyylikäs ;)
 
Nokia ehdoton suosikki, en ole muun merkkisiä edes omistanut! :o
Onhan se tietty tärkeää, että toimii hyvin ja kestää pitkään (mulla kun ei ole varaa ostaa uutta ennen kuin vanha hajoaa :D) ja Nokian olen tässä huomannut kestäväksi. Ulkonäöllä sinäänsä merkitystä, koska mun pitää tykätä siitä samasta pidemmän aikaa jotenka pohdin kaks kertaa ennen ku ostan pinkin puhelimen :D
 
Merkillä ei ole mitään väliä. Itselläni on nyt ollut monta vuotta jo edesmenneen (?) Siemensin puhelin. Tärkeintä siinä on ulkonäkö, se on hyvin pieni, eli mahtuu siis hyvin mukaan joka paikkaan. En kestäisi mitään jättiläistä. Siinä on myös se líukusysteemi, mikä on hyvin kätevä. Jonkin samantyyppisen aion hankkia seuraavaksikin. Tosin toivon, ettei tarvitse vielä moneen vuoteen...:D Mitään erikoisjuttuja en siis tarvitse, mutta kieltämättä olisi kiva, jos voisi kuunnella musiikkia myös.
 
Tärkeintä mulle on että sillä voi soittaa ja laittaa viestejä, ehkä myös ulkonäkö. Kamera ja muut härpäkkeet ei ole tärkeitä, parempi jos niitä ei ole. Nokia merkeistä ykkönen :)
 
Nokia on ainut merkki jonka puhelimia olen omistanut, joten se on huiman kokemuksen vuoksi myös paras. :) Tykkään helppokäyttöisistä puhelimista. Merkillä ei niinkään ole väliä kunhan känny toimii hyvin.
Lisäominaisuuksiakin saa löytyä, muttei ole välttämätöntä. Ulkonäöllä on toki myös merkitystä, se näkyy useimmiten värivalinnoissa.
 
Tykkään eniten ehkä Samsungin simpukkapuhelimista. =)
Ulkonäöltään ja muutenkin toimivuudeltaan sopivia ja helppokäyttöisiä. :)
Oma Samsungini on pari vuotta vanha, mutta toimii melkolailla täydellisesti.
 
Tällä hetkellä käytössä on Sony Ericssonin puhelin ja olen kyllä alkanut kaipailemaan takaisin Nokian puhelinta, sillä ne ovat jotenkin käytännöllisempiä!:)

Ja puhelimen hankinnassa ostopäätökseen vaikuttaa ulkonäkö ja puhelimen ominaisuudet, kuten esim. musiikki.
 
an vain siksi, ettei minulla ole koskaan muuta ollut. Minä tarvitsen peruspuhelimen, jolla voi soittaa ja tekstata.. siinä kaikki. Ja se saisi olla vaaleanpunainen, muita toiveita ei ole :)
 
Merkilläsä väliä, mutta Nokiasta en jaksaisi vaihtaa muuhun, sillä uuden opetteluun menee niin kauan aikaa. Kauneuden vuoksi voisin ehkä uhrautua LG:n Pradaan. Tähän asti on aina ollut käytössä nokia ja ulkonäkö on, pakko myöntää, ollut hyvin suuressa osassa. Tällä hetkellä käytössä Nokia prisma 7500 :)
 
Samsung<3 Omistin ennen Nokian, mutta siitä meni akku huonoksi hetkessä ja piti ladata joka päivä. Nykyiset Nokiat taas on ihan liian monimutkaisia.
Samsungini on ihana, kestänyt jo pari vuotta ja ei mitään muuta vikaa, kuin että onnistuin laturin hajottamaan. Uutta peliin vaan sitten ;) Helpot valikot, hyvä kamera ja videotallennus, suht hyvin muistia ja nätti tummanpunainen simpukkamuoto ovat plussina! Tosin musatila on vähän huono, mutta mp3 onkin musaa varten, joten mitäpä siitä. Enää en vaihtaisi toiseen.<3
 
Suosikkia ei ole, mutta koska kyllästyn nopeasti asioihin niin tykkään vaihdella puhelimen(kin) merkkiä usein :) Ulkonäköön kiinnitän aika paljon huomiota. Suurin arvo kuitenkin on puhelimen käytännöllisyydellä sekä hinta-laatu suhteella. En periaatteessa tee mitään jollain hyypersupermegamahtavalla kännykkäkameralla koska valokuvausharrastukseni myötä hoidan kuvaamisen oikeilla kameroilla :)
 
Siis kyllä Nokia vie voiton. Ehkä siksi koska siihen on vain tottunut ja mielestäni muut ovat ehkä vähän vaikea käyttöisiä. Ja ulkonäöllä on väliä, mutta en kaipaa kameraa tms. kännykkääni. Perusluuri riittää, kuhan ulkonäkö nappaa !

Ja linkitän ! :)
 
Nokia! En tule varmaan koskaan omistamaankaan muun merkkistä puhelinta. En ole koskaan edes harkinnut hankkia jonkun toisen merkkistä luuria. olen vain niin tottunut siihen... Periaatteessa samat toiminnot kaikissa merkin puhelimissa ja samat jutut löytyvät samojen "otsikoiden" alta kaikissa malleissa.
Eipä juuri väliä ulkonäöllä. Tärkeintä, että puhelimessa on ne toiminnot mitä tarvitsen.
 
Nokia on käytettävyydeltään selkein ja ylipäätään kestävin. Tärkeintä kännykässä on se, että sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä, ostan uuden vasta kun edellinen hajoaa.
 
Nokian tuttu ja turvallinen ;D Kun aina on ollut sama merkki niin on tottunut...
 
Nokia!
Tärkeintä,että toimii..Ja että on hyvä akku:)...

tuplaan...
 
Nokia, mutta lähinnä siksi etten ole ikinä omistanut muun merkkistä kännykkää enkä todellakaan osaa käyttää muita kun nokialaisia :D
 
Tällä hetkellä käytössä on Siemens, ei pahemmin valittamista. Mut Nokian haluaisin, tietenkin sen kotimaisuuden takia ;)
 
Vielä muutama viikko sitten olisin vastannut hyvin varmasti Samsung mutta tässä viimeaikoina rakkautemme on rakoillut pahemman kerran. Muotoiluhan on Samsungin puhelimissa kiistatta ensiluokkaista minkä takia kesällä luurini ostinkin, mutta toiminnallisuus on ruvennut heikkenemään aika radikaalisti (mm. kuvia ja musiikkia pilalla). Ulkonäkö on hyvin tärkeä mutta toiminnallisuudenkin pitäisi yltää kelvolliselle tasolle. Historiani puhelimista kuitenkin Sony Ericsson on täyttänyt odotukseni parhaiten.

-Cvalda
 
Nokia on suosikki. Tähän asti olen aina valinnut kännykän viidessä minuutissa, tyyliin ihan sama kunhan viestit lähtee, mutta nyt olen alkanut himoitsemaan jotain pinkkiä bling bling puhelinta:D
 
Nokialla mennään mut oikeestaan ei mitään väliä kunhan perustoiminnot pelaa..
 
Mulla ei ole varsinaista suosikkia, mutta onhan toi nokia tottumuksesta tullut tavaksi. En kaipaa puhelimelta mitään erikoisominaisuuksia, kunhan saan soitettua ja tekstattua. Nyt oon kuitenkin haikaillut jonkun vähän kauniimman mallin kuin nykyisen halpikseni perään. Esimerkiksi sinun esittelemäsi wescin kanssa yhteistyössä(?) tehty musiikkipuhelin on jäänyt kummittelemaan mieleen...
 
Nokia tietysti. ;) Tunnen aina pienen ylpeyden pistoksen, kun näen telkkarissa Nokia-merkkisen kännykän ulkomaalaisen kädessä. :D

Tällä hetkellä omistan kylläkin Sony Ericsonin kännykän, mutta voin ihan puolueettomasti sanoa, että Nokiani oli kestävämpi ja paremmin toimiva.

Ulkonäöllä on paljon väliä! Sinänsä ominaisuudet jäävät kakkoseksi - tärkeintähän on, että kännykkä näyttää siltä, että siinä on useita tyylikkäitä ominaisuuksia. ;)
 
Kyllä se nykyää on Nokia on! Ja on merkillä on sillain väliä, et aina eri merkkistä puhelinta hankala käyttää. Suurempi merkitys on kyl toiminallisuudella, kuin ulkonäöllä. Mut onhan väri aina plussaa, tykkään nykysestä kultasesta :)
 
Parasta kännykässä on, että se toimii ja kestää kömpelöiden kourien pari pudotusta. Pinkki väri ois aivan ihana... Nokia kyl itselle koska tärkeä tukea suomalaista, etenkin näinä aikoina
 
Merkillä ei o niinkään väliä, mutta nyt pidän eniten Sony Ericssonin puhelimista. Itselläni vaikuttaa ostopäätökseen eniten ulkonäkö, mutta toki siinä pitää olla hyvät perustoiminnot sekä kohtlainen kamera ja musiikkisoitin.
 
Nokia sen on oltava, semonen mulla on aina ollutkin.

Aiemmin en ole kiinnittänyt luurini ulkonäköön huomiota, eikä sillä ole ollut oikein mitään väliä, mutta nyt kun sain tuon uuden rakkauteni (Nokia 3120......) niin en tahtois mitään muuta. Se on niin söpsö mun mielestä.

Sit joo sillä pitää pystyä tekstailun ja puheluiden lisäks kuuntelemaan radiota ja ottamaan kuvia + bluetooth ja musaominaisuudet on oltava.

Ja läppäpuhelinta en enää - ainakaan ihan heti - halua, semmonen oli jonku kaks vuotta tossa noin=)
 
Nokia, ehdottomasti! Nokiaa on helpoin käyttää ja pidän sitä parhaimman laatuisena (vaikka en ole varma siitä). Puhelimen ulkonäöllä on väliä. Puhelimen koko on myös tärkeä minule... se ei saa olla liian suuri. Ominaisuuksilla väliä on vain viestien ja puheluiden kannalta. Plussaa kyllä tuo kun puhelin sisältää kameran, sekuntikellon, kokomuuntimen, maailmankellon, äänityksen ja kaiken muun tarpeettoman tai tarpeellisen.
 
Nokia ehdottomasti! Tuttu ja turvallinen. Yks samsung oli ja se oli muuten kiva mut en oppinut sitä koskaan käyttään kunnolla ja akku oli huono.
 
Yksinkertaisesti Nokia. Olen vain aina käyttänyt ja tulen aina käyttämäänkin (mmut ovat hankalia)
Ulkonäkö tai erikoisominaisuudet ovat vain turhia. Viimeksikin, kun ostin yritin saada kameratonta versiota, mut ei löytyny. Kunhan pystyy puhua ja tekstailla, niin se riittää mulle. (takaisin yksääniset soittoäänet!!!)
 
Ulkonäko merkitsee, mutta mulla on kyllä ollut Nokia. Miksi? Koska se on suomalainen... En möä nyt muuten tiedä miksi mä aina sen valitsen.
 
Nokia, koska suomalaista pitää tukea! Kerran mulla on ollut Samsung, eikä se toiminut for real sitten pätkän vertaa:---( Ulkonäöllä ei oo mitään väliä, mulle kelpaa oikeasti halvin, kunhan se toimii !:-D Mä en tarvi puhelimeen mitää muuta kuin tekstiviestit ja soitto-ominaisuudet, kun musasoitin, kamera ja tietsikka on kummiski erikseen.

tuplaan!
 
No Nokia tietty :) Siihen on vaan niin tottunut, ettei enää muita osaisi käyttää.
 
Käytän aina Nokiaa, en ole edes ajatellut muuta merkkiä. Ikinä. Merkillä on väliä. Ainankin minulle. Vaikka ihmiset muuta väittävät, minulla ainankin Nokia on toiminut. Isäni osti Samsungin puhelimen, ei kovin halvan, se hajosi puolessa vuodessa, kun Nokia on kestänyt pidempään. Ukonäöllä on jonkun verran väliä, ainankin värilä. Ja tietyt ominaisuudet puhelimessa täytyy olla.
 
Paras on minulle Nokia, sillä se on helppo käyttää ja tyylikän. Ulkonäkä on suuri ja tärkeä asia minulle. Nyt on menossa 2. puhelimeni, joka oli kiva tarjous (puoleen hintaan). :)

terv. Skipper
 
Nokia, vaikka muita merkkäjä en oo ees kokeillut :D. Ei merkillä niin väliä kunhan vaan toimii, osaan käyttää sitä ja kiva ulkonäkö :)
 
tottakai nokia! edelläkävijä, tyylikäs, vastinetta rahoille ;)
 
Samsung on mun lemppari ainakin ulkonäollisesti ja toimiihan se hyvin. Mutta voisin aivan hyvin ottaa käyttööni applen iphonen tai vaikka noksun! :)
 
Olen tottunut käyttämään Nokian puhelinta. Luultavasti ostan ko. merkkiä koko lopun ikäni. Olen merkkiuskollinen ja tapojeni orja :)
 
Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä väliä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

-Suosikkini on nokia, koska se on hyvä, halpa ja toimiva merkki. On merkillä hieman väliä, käytän vain nokiaa, koska esim. samsungin könnykkä hajosi heti. Ulkonäkö on tietysti tosi kiva juttu ja on hienoa, kun kännykän saa melkein minkä vain väriseksi nykyään, mutta eihän sitä kännykkää kukaan sieltä taskusta tai laukusta nää. Eli ei ulkonäöllä ole niin kauheasti väliä.
 
ainiin, tuplaan pian blogissani. :-)
 
Oma suosikki on Samsung. Oon vaan niin tottunut käyttämään niitä, ne on kivan näköisiäkin. Ulkonäölläkin on siis väliä! :) Pitää myös olla helppo käyttää. Mp3-soitin on kiva lisä ja kamerakin aika kätevä.
 
Nokialainenhan se on ollut tähän asti. Pyrin ostamaan aina vähän erikoisemman ns. paremman mallin niin sitä voi sitten pitää monta vuotta huoletta.
 
mun mielestä paras käyttöliittymä on iPhonella (veljellä on se, ihana peli), helpoin ehkä Nokialla koska sellasia oon koko ikäni käyttänyt, ja hienoimmat Samsungilla.
pitäydyn ihan Nokialaisissa juuri sen takia, että koen tosi hankalaksi opetella kokonaan erilaiden kännykän käyttö.
tai no, ehkä sitten kun toi nykynen menee rikki niin hankin jonkun hienon :D tällä hetkellä mun edellytykset kännylle on vaan että se on hienon näkönen ja siihen saa musaa. ei niillä muilla ominaisuuksilla tee mitään. tai no tietty pitää soittaa ja tekstata. mut siis joo.
 
Mä tykkään eniten Sony Ericssonista, jotenki tää on vaan paljon "edistyksellisempi" ku Nokia. :D Ja onhan sillä merkillä tietysti nyt vähän väliä, mutta eniten mulle merkkaa ulkonäkö. :)

ssofia@luukku.com
 
On sillä väliä. Nokia on ollut aina ja aina tulee olemaankin, en ottaisi muita merkkejä.
 
Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä?
- Nokia ja Samsung
Onko merkillä väliä?
On väliä, mutta kyllä puhelimen silti on oltava toimiva..
Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?
-Molempien merkitys yhtä suuri
 
Nokia se vain on, kuni muuta ne osaa käyttää = Donhan sillä ulkanäöllä ja ominausuuksillakin väliä, kamera on ehdoton ! ja se ettää pääsee nettiin kätevästi on vain suurta plussaa.
 
Suosikkini on ihan ehdottomasti Nokia. En osaa käyttää muita kuin nokian puhelimia ja haluan ihan ehdottomasti tukea suomalaista. En ikimaailmassa aio ostaa minkään muun merkin kuin nokian puhelinta :D Ja kyllä ulkonäölläkin on väliä, en mitään karmeeta kapulaa halua.
 
Ei merkillä ole mitään väliä, kaikkeen tottuu ajan kanssa ja mikään aiempi puhelin ei oo tuottanu alkuvaikeuksien jälkeen sen kummempia ongelmia. Valkkaan kuitenki puhelimeni melkeinpä aina värin mukaan. Punavalkoinen Nokia on kulkenu mukana jo "vuosia" ja olkoonkin iso halko niin en raaski luopua siitä, koska se on niin suloinen^^ Ominaisuuksilla ei oo niin väliä, kunhan soitto ja tekstarit pelaa, mutta ajan myötä oon tottunu siihen että puhelimessa on muistikorttipaikka, ah niin kätevä yksityiskohta kun omistaa adapterin! Korttipaikan mukana tulee yleensä ämpäri ja kamera, mp3 on kieltämättä reissussa kätevä ja kameraaki on tullu epätoivosena käytettyä, mutta niillä ei oo sen suuremmin väliä..
 
This comment has been removed by the author.
 
Nokiaa, koska olen tottunut käyttämään sitä, ja se jotenkin vaikuttaa luotettavimmalta.

Ulkonäkö merkitsee minulle, kuten myös onko siinä esim. läppä vai liu'utetaanko se auki.
Myös mielipiteitä ja omakohtaisia kokemuksia kuuntelen ennen kuin säntään puhelinta ostamaan, on se kuitenkin aika iso juttu, jonka pitäisi kestää..

Linkitän blogissa! :--)

♥JUULI♥
 
No suosikki on nokia ja ei sillä muulla ole niin väliä kunhan ei ole mikään susirumahalko.
 
Nokia, ja sillä on väliä. Ainoa merkki jota olen ikinä käyttänyt - ainoa jota osaan käyttää. En koe tarvetta muiden opetteluun, enkä edes pidä siitä. Kangistun kaavoihin ja silleen. Toiminnallisuus ratkaisee: ei hienolla kuorella tee mitään, jos kännykkä sammuilee ja on hidas kuin mikä.

naurava@gmail.com
 
Lempparimerkki on yllättäen Nokia. Muitakin on kokeiltu, mutta Nokiaa on vaan helpoin käyttää, muissa kaikki systeemit tuntuu hirveän epäloogisilta. Käytännöllisyys on tietysti se mikä eniten painaa, mutta en pane pahakseni jos luuri myös näyttää nätiltä. Tällä hetkellä puhelimeni on vaaleanpunainen :) Kännykässä on oltava soitto- ja tekstariominaisuuksien lisäksi mp3-soittoäänet ja ehdottomasti kalenteri. Kaikki muu on sitten plussaa :)
 
nokia toimii parhaiten. oon aina hermoromahduksen partaalla ainakin samsungin ja sonyericssonin kanssa! ei vois vaikeempaa olla tekstareitten kirjotus niillä :D nokialla muutenki simppelit hienot mallit.
 
Mielestäni kännykässä tärkeintä on ulkonäkö ja muotoilu, ei suinkaan käytännöllisyys.
Eli merkillä ei ole niin väliä, kunhan kännykkä on kaunis, ja ennenkaikkea pienikokoinen.
Nokian kännyköitä olen kuitenkin suomalaisena pääosin omistanut, ja kaipa se on käytettävyydeltään paras.
 
nokia. merkin puhelimet on selkeitä ja yksinkertaisia. voisihan sitä joskus muitakin kokeilla, mutta tuohon on niin tottunut.
 
Nokia nyt ja ikuisesti. Enkä edes tiedä miksi :D
 
Nokia on suosikkini, se on helppokäyttöinen ja toimii vaikka sen heittäisi useasti kivilattiaan.

Ulkonäöllä ei hirveästi väliä, nytkin on sellainen harmaa palikka..
 
nokia on ollut melko aina SE merkki mitä kaupasta mennään katselemaan uuden luurin toivossa, vaikka merkillä ei sinänsä ole niin paljon väliä. ulkonäkö vaikuttaa asiaan melko paljon, ja käytännöllisyys, liian pieninäppäimiset puhelimet on usein jääneet kaupan hyllylle notkumaan :--)

ennen mieli halaji aika paljonkin kaikennäköistä hienoa härpäkettä kamerasta mp3 soittimeen mutta nykyään puhelin edustaa ihan käyttötarkoitustaan, puhelujen soittamista ja viestin näpyttelyä! :--) parempi ostaa ne muut laitteet sitten erikseen. vaikka pakko myöntää, olisihan se iphone hieno.... tosin uskaltaisiko sellaista puhelinta sitten ylipäätänsä edes kanniskella missään kun tuppaa aina jostain kädestä liuskahtamaan lattialle vähän liiankin usein!
 
Nokia ;) Se nyt vain on sellainen, kiva, en edes tiedä miksi... Tietenkin olisi kiva jos löytyisi jonkinsortin kamera (jos ei ole muuta käden ulottuvilla) ja Bletooth, ja sellainen että kehtaa näyttää kavereillekin ;D
 
Lisäsin linkin blogiini!
 
Olin ennen kiivaasti sitä mieltä että Nokiaanhan en ensimmäisen luurini jälkeen koske, ihan vain siksi että ei sitä aina tarvitsisi samanlainen puhelin olla kuin joka ikisellä muullakin. Välissä kokeillun (ehkä vain minun tuurillani) oikuttelevan Siemensin jälkeen kuitenkin jostain syystä kohdalle osui paluu tuttuun Nokiaan. On kai tämä sitten jotenkin turvallinen. Ja kun sai vielä halvan ja yksinkertaisen peruspuhelimen ilman kameroita ja muita hullutuksia!

Tärkeintä on se että luuriin voi luottaa, eli se tosiaan toimii eikä oikuttele turhaan, kyse kun kuitenkin on välineestä jonka sekoilu sopivana hetkenä saattaa pilata kaiken. Ulkonäöllä ei niinkään ole väliä, kunhan on kivan kokoinen ja sopii käteen.
 
Taitaa nokia olla suosikkini. Ominaisuuksista olen alkanut arvostaa kalenteria sekä nettiyhteyttä :)
 
Mites sattuikin tämä aihe tällä tavalla, sillä juuri purnasin omasta kännystäni blogissa! :D Nokialainen mulla on ollut aina, enkä kyllä vaihda, sillä olen niin tottunut niiden käyttöön.

Ja linkkasin arvonnan blogissani. :)
 
Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä väliä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

Suosikki on Nokia, koska olen tottunut käyttämään sitä ja tuntuisi ärsyttävältä opetella jonkun uuden merkin toimintatavat yms. Kännykkä pitää olla helppokäyttöinen, en tykkää esim. siitä että on monta erilaista näppäintä. Ulkonäöllä on todellakin suuri merkitys! :)
 
Merkillä ei niinkään väliä, vaan toiminnoilla ja tietty ulkonäöllä - mitään halkoa en laukkuuni ottaisi!
 
Tämän tytön lemppari on kyllä aika epäisänmaallisesti sony ericsson. Kännykässä on ehdottomasti tärkeintä kiva ulkomuoto, ja mahollisimman hyvä kamera on kyllä plussaa. Tällä hetkellä kuitenki käytössä samsung ku vanha ericsson otti ja hajosi :D
 
Ehdottomasti kännykän merkin täytyy olla Nokia!On aina ollut ja tulee aina olemaan!Hey c'moon ollaan sentään Suomesta!
johanna-82@luukku.com
 
Paras merkki on Nokia ja käytännöllisyys on tärkein asia! Kyllä ulkonäkökin tietty jotain merkkaa, mutta ehdottomasti vain pienen osan.
 
Nokia on suosikki, vaikka muita en oo ees kokeillu. Ei sillä merkillä nii väliä oo mut Nokiaan on tottunu nii se on helppokäyttönen ja hyvä :) ulkonäöl on väliä mut enemmän toiminnallisuuuudel.

kiija
 
samsungilta tulee varmaan näteimmät kännykät ja mielestäni helpoimmat käyttää. toisaalta taas puolivuotta vanha samsungini on jo nyt huollossa. nokialaiset taas kestävät turhankin kauan ehkäpä : D
 
Jostain syystä se on aina Nokia, väri ja tyyli mahdollisimman hillitty, kunhan soittaminen ja viesteily onnistuu :)
 
Mulle ei ole merkillä/ulkonäöllä tai muullakaan niinkään väliä, kunhan soittaa voi ja tekstarit toimii. :)Mutta kyllä se yleensä Nokia on joka käyttöön eksyy.
 
Mikä on suosikkisi kännykkämerkeistä? Onko merkillä välieä? Vai onko ihan sama, kunhan luuri toimii? Kuinka suuri merkitys on toiminnallisuudella ja kuinka suuri ulkonäöllä?

Nokia se on yleensä se merkki, vaikka kestävyys ei ole huippuluokkaa yleensä, on käyttöjärjestelmä ja ominaisuudet kuitenkin mieleeni. Merkillä ei juurikaan kuitenkaan ole väliä jos vain puhelin on tarpeeksi käytännöllinen. Toiminnallisuudella ja ominaisuuksilla on merkitystä ainakin sen verran että puhelimesta on hyvä löytyä mp3-soitin. Ja no, tulihan tuo nykyinen musta luuri ostettua myös koska se on ihan sievä:)
 
Nokia on se ykkössuosikki!En osaa käyttää muita luureja.
Oikeastaan ulkönäöllä yms. ei ole mitään väliä, kunhan voi soittaa ja tekstata.Hankin aina uuden, kun vanha menee rikki.Tällä hetkellä mulla on Nokialainen musta kännykkä,jossa on kamerakin!Ensimmäisen puhelimen taisin saada ekaluokalla..
 
Nokia on kyllä suosikkini, muista ei ole kokemustakaan. Ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä, tärkeintä on että puhelin toimii soitettaessa ja viesteiltäessä :))
 
Samsung tai Sony Ericsson.
Periatteessa merkillä ei kuitenkaan ole väliä, jos luuri vain toimii. Nykyinen Sony Ericssonini tosin ei toimi :( Nokialaista en ole omistanut aikoihin, jostain kumman syystä.

Toiminnallisuus on tärkeää, tekstiviestejä saisi mahtua paljon, sekä hyvä kamera olisi suotava.
Ja kyllä, myös ulkonäöltään saisi luuri silmää miellyttää.
Jos pitäisi valita toiminnallisuus vai ulkonäkö, ensimmäinen voittaisi.
 
Nokiaa käytän, koska en jaksa opetella uutta käyttöjärjestelmää. Eli kaipa se silloin lasketaan suosikiksi?
Haluan että puhelimessa on kalenteri,ja kunnon akku, muulla ei ole väliä.
 
Merkillä ei ole väliä, kunhan luuri toimii ja on edes vähänkään siedettävän näköinen :)
 
Mulla ei ole koskaan ollut kuin Nokian puhelimia. Olen ollut tyytyväinen, varsinkin nykyiseeni jossa on hyvä kamera ja mp3-soitin. Ulkonäöllä ei pahemmin ole väliä, käyttöliittymällä on.
 
Nokia on ollut aina käytössä, joten muista ei ole kokemusta. Nyt sama puhelin ollut käytössä 6-7 vuotta. Hyvin toimii vieläkin. Puhelimessä pitää olla viestitys, herätyskello ja tietenkin sillä pitää pystyä soittaan. Kamera ja kalenteri on sitten erikseen. Kun on mahdolllisimman perusmalli, niin on ainakin kestävä puhelin.
 
Ei mulla oo merkillä niin väliä, pääasia et malli on mieleinen ja siin on tarvittavat toiminnnot niin kaikki on hyvin :D mulla on ollut eniten nokialaisia ja sit yks samsung, hyvin on kelvannu ainakin ne molemmat :)
 
Ehdottomasti Nokia. Muitakin on kokeiltu, mutta tähän aina päädyn. Nyt käytössä E51. Selkeä kivan näköinen kännykkä, jossa mukana kivoja pikku ekstroja.

Saisivat kehittää sellasen iskun/vedenkestävän NAISTEN puhelimen. Ne nykyiset ovat niin rumia. Tasan kerran olen ostanut uuden kännykän siksi, että mieli on tehnyt. Muuten on tilanne pakottanut: kännykkä järven pohjassa, siiderin peitossa, varastettu, halki...
 
samsungista on tullut ehdoton lemppari ! ja merkillä on väliä. käytin pitkään nokiaa, mutta turhauduin muutamiin seikkoihin siinä ja kokeilin sitten samsungia. juuri ne ominaisuudet mitä tarvitsen eikä ole tarvinnut turhautu :) nykyään tykkään kyllä että puhelimessa on monia ominaisuuksia, se kun tulee aina helposti mukana niin kamera ja wap on siinä helppo kuljettaa myös. ja mitä söpömpi, sen varmemmin se tarttuu mukaan, tällä hetkellä limen vihreä samsung, mutta olisin halunnut sen söpön pinkin! täytyy olla hyvännäköinenkin puhelin, vaikka sen voi laskea jo ehkä vähän turhamaisuudeksi ? ;)
 
Ei merkillä väliä kunhan vehje on Nokian kommunikaattori, jolla saa näpyteltyä tekstiviestit kaksin käsin ynnä johon saa ladattua tiettyjä, työssä tarvitsemiani mobiilitiedostoja...No, nythän vastaavilla ominaisuuksilla varustettuja vempaimia on muitakin kuin kommunikaattori mutta ei ymmärtääkseni muilla valmistajilla.
 
Kyllä suosikkimerkkini Nokia, vaikka tärkeintä on että kännykällä voi soittaa.Ja onhan se jonkinlainen kamerakin plussaa... ;)
 
Ei ole kauheesti oo väliä puhelimen ulkonäöllä. En aio vaihtaa puhelintani ennenkuin se hajoaa, senkin raha voi käyttää johonkin kivempaan!
 
Puhtaasti tottumuksen vuoksi lempparini on Nokia - sitä opin alunperin käyttämään enkä enää jaksaisi opetella käyttämään muiden merkkien kapuloita... muttä pääasiassa tärkeintä on, että voi soittaa,vastaanottaa puheluita ja viestitellä. Kiva, näpsäkkä ulkonäkökään ei ole pahitteeksi:)
 
En ole koskaan edes kokeillut muuta kuin Nokiaa, jotenkin se on vaan se ainoa oikea kännykkä , muut on kuin jotain leikkikaluja.
Ominaisuuksissa olen tullut siihen tulokseen, että mitä vähemmän niitä on niin sitä kauemmin se puhelin säilyy. Eli mitä kalliimpi luuri, niin sitä nopeammin hajotan tai hävitän sen.
Halpa Nokia sen olla pitää.
-Sasha
 
Noki nokia nokia....
Enpä vain kerta kaikkiaan OSAA käyttää mitään muuta, tutut näppäimet, tutut toiminnot, tuttu ennakoiva sanakirja.....
 
okia se taitaa olla, sitä osaan parhaiten käyttää. On mulla pari Sony Ericsoninkin kännykkää ollu, mutta nokiasta enemmin tykkään. Ulkonäöllä on väliä, tai enemmänkin sillä lailla että en halua mitään
rumaa kapulaa.
 
Itse vannon nokian nimiin :) Kännykän täytyy olla hieno, ja kyllähän sillä jotain täytyisi pystyä tekemäänkin :D
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?