Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Meikkiarvonnan tulokset!

Tuesday, February 12, 2008

Meikkiarvonnan tulokset!

Ihan mielettömästi kiitos kaikille kisaan osallistuneille! Olen aivan otettu mahtavasta osanottajamäärästä!!

Vastaukset olivat kaiken lisäksi erittäin mielenkiintoista luettavaa. Täydellisen epätieteellisen tilastoarvion perusteella ehdoton enemmistö luopuisi viimeiseksi ripsiväristä. Hyvänä kakkosena tulee meikkivoide, jonka tasoittavaa ja peittävää voimaa ilman monet ei voisi kuvitella olevansa. Muutamia hajaääniä saivat myös poskipuna ja huulikiilto. Osa luokitteli jopa ripsien taivuttimet ja kosteusvoiteen meikkeihin ja kyllähän ne tietysti kauneudenhoitotuotteisiin noin laajasti ottaen kuuluvatkin.
Minttu on samaa mieltä muutamankin vastaajan kanssa, että olisi tosi hankala valita vain yhtä tuotetta "ikuisiksi ajoiksi". Kesällä meikiksi riittää huulikiilto ja aurinkolasit, kun taas talvipimeillä on pakko saada sipaisu poskipunaa, ettei ihan näytä aaveelta. Jos tosiaa pitäisi valita vain yksi tuote, kallistuisin varmasti minäkin ripsivärin kannalle. Onneksi ei tarvitse valita! :D

Arvontalautakunnan käytettyä mukavan tovin kilpailulipukkeiden leikkelyyn ja taitteluun oli arvontakulho mahottoman kukkoroillaan!

Ja voittajat ovat - TADAA -
Merikarhu - Shimmer & Glow -setti
**Jossu** - Sun Kissed -setti
The Good Ones/Aija - Silver Grace -setti
Salla (ekstra äänellään...) - Electric -setti
Din-sku - Smokey Eyes -setti
Rommikaakao - The Collection -setti

Paljon onnea voittajille!!

Laittakaahan osoitetietojanne tulemaan sähköpostiini: go4itvol2@gmail.com niin laitan voittonne postiin!

Labels: ,


Comments:
Dääm! Ei ikinä osu kohdalle :D No mutta oli tosi ihana arvonta ja toivottavasti niitä tulee vielä lisää [Ainakin niin kauan että minäkin voitan jotain. ;)]
 
Drop: Muakaan ei ikinä ikinä onnista arvonnoissa! Onkin oikeastaan paljon hauskempi järkätä niitä. :)

Pari seuraavaa arvontaa on jo suunnitteilla ja kivoja palkintoja on tiedossa vastaisuudessakin... Toivottavasti silloin on parempi onni!
 
Whoot?! Minä Sallako? :O Jeeeee! :)
 
No himputti, äkkiä uusi arvonta, että voin voittaa!;D
 
Häh, enkö mä voittanutkaan? *äimän käkenä*
 
Jeeeeeeee, oon yleensä maailman huono-onnisin kaikissa arvonnoissa! Edellinen arvontavoittoni ennen tätä taisi olla 80-luvulla vinyylilevy, jossa takatukkainen laulaja nimeltä Make lauloi naisesta, jota kutsui namupalaksi :D. (Silloin tarhaikäisenä se tosin oli suurin aarteeni..)
 
Salla: Juu - sinä juuri! :)

Moumou: Viikon/parin päästä on seuraava arvonta blogin 1 v. synttäreiden kunniaksi!

Anne: Ehkä ensi kerralla?! :)

**Jossu**: hihi! Ehkä tämänkertainen voitto osoittautuu yhtä aarteeksi! :D
 
Höh, miksen minä IKINÄ voita! :D
 
OHO VOITIN 8O
 
blääh,mä en ikänä voita :/
 
ja mitäh, voitin juuri sen mitä toivoinkin!!
 
Tällä kertaa ei arpa onni suosinut, mutta eipä se mitään. Olin jotenkin täpinöissäni koko tuon ajan ja odotin voittajien julkaisemista niinkuin pienenä joulua :D

Ainoa mitä oon voittanut joskus oli n. 6 vuotiaana sukujuhlissa miesten kraka, tosin sen heitin roskiin surullisena kun en voittanutkaan yhtä nallea :'>
 
Hyvä kun tulee uusi arvonta pian. Nää on kyllä kivoja, vaikka en koskaan voitakkaan... :)
 
S: No voi... Uusia arvontoja on tulossa ihan pian - toivottavasti silloin käy parempi tuuri.

Merikarhu: Hieno homma, jos tuli mieleinen!

Lilya: Olisin kyllä jakanut mielelläni voiton kaikille... valitettavasti settejä oli vain kuusi.

Elly: Mun ainoa voittoni oli joskus noin 8-vuotiaana tosi hieno lusikka, haarukka, veitsi -setti kuudelle hengelle. Mun äiti antoi sen mun mummulle joululahjaksi. En kuulemma tehnyt sillä itse mitään. Ottaa vieläkin päähän... ;D

Tuuli: Kiva, jos tykkäät! Arvontojen järjestäminen on myös ihan superhauskaa!
 
VAU, mahtavaa! olin ihan ällikällä lyöty kun maija soitti ja kertoi, että olen voittanut. vieläkin olen ihan fiiliksissä:D kiitoksia paljon.

-aija/tgo
 
Aija: Onneksi olkoon vaan voittajalle!! :)
 
WAU! en ois ikinä uskonut, kiitos kiitos kiitos, tuhannesti <3 ja ihanaa ystävänpäivää! laitan yhteystiedot heti tulemaan :)
 
Hienoa! Nyt olen saanut kaikkien osoitteet. Paketit lähtevät matkaan heti huomenna! :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?