Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kaasojuttuja

Wednesday, December 10, 2008

Kaasojuttuja

Ensi lauantaina on sitten ne häät, josta olen säpissyt koko syksyn! Ihan hurrjan jännää!! Onneksi lähestulkoon kaikki on jo kondiksessa. Ainakin tietääkseni. Mitä nyt oma pukuni on vielä aika oleellisesti kesken ja muutakin pientä säätöö on tottakai. Vastuualueelleni kuuluneen yllätysohjelman kanssa voin toivottavasti jo huokaista helpotuksesta - olettaen, että toinen best man on tehnyt osuutensa.

Koska eilinen laukkaus kaupungilla ei tuottanut tulokseksi keskeneräisenä makoilevan mekon kaveriksi sopivaa herkänrokua korua (NK:llakin vain tasan yksi Marc Jacobsin rannekoru! ja Hermèsin versiot olivat aavistuksen liikaa budjetilleni...) päätin rakennella sellaisen ihan itse. Perusraaka-aineena vanha tuttu Bauhausista aikoinaan hankittu ketju ja kermanvalkoinen satiininauha. Satiininauha vähän vaimentaa pelkän ketjun särmikkyyttä ja tekee siitä paremmin häätunnelmaan sopivan.
Pikkuisen on vielä pujottelua jäljellä, mutta onpahan jotain näperreltävää samalla, kun vahtaan Nobel-juhlien pukuja telkkarista tänäiltana. :)

Sain sentään ostettua eilen sukat kaasopukua varten. Äidyin oikein törsäämään Wolfordin sukkiin, kun olivat mielestäni ihan mahottoman ihanat. Ohuesti kuultava verkkokuvio ja pieniä pisteitä... Musta yläreuna mustine satiinirusetteineen kruunaa koko hommelin. Niin pienestä se on joskus kiinni.
Saan kyllä hermarin ja itkupotkuraivarin, mikäli onnistun sössimään sukat hajalle jo alkuillasta.

Muutamaa napakkaa meiliä lukuunottamatta itse morsian vaikuttaa olevan suhteellisen rauhallinen. No, vielä tässä ehtii päästä paniikkiin jos toiseenkin ennen lauantaita... ;D

Labels: ,


Comments:
Minä olin viime lauantaina itsenäisyyspäiväjuhlissa, jossa onnistuin hajottamaan KOLMET sukkahousut! Kyllä minä inhoan sukkahousuja, mutta kuinka monet niitä pitää oikein hankkia, et selviää koko illan. Onneksi olin ottanut tarpeeksi monta mukaan,mutta aika kalliiksi se tulee. Ekat meni matkalla kun kävelin korkeilla kengillä asemalta juhlapaikalle:varvas rikki. Seuraavat hajosivat kun korkokenkäni korko osui nilkkaan... ; ) ja se viimeinenkin taisi mennä jotenkin uskomattomasti. Lauantain häihin ostin nyt VIIDET sukkahousut. saa nähdä pitääkö kesken juhlien lähteä ostamaan yhdet lisää. TAi sitten otan yhden paksut sukkikset mukaan, jotka voin sitten loppuillasta vaihtaa päälle. t. Anu
 
Arvaa näenkö painajaisia että sukat hajoaa jo ennen kirkkoa!!! Mulla on kahden varat matkassa, niillä on ihan PAKKO selvitä... pitääkö olla jotkut saakelin tukkisukkikset tosiaan loppuillaksi, kun kaikissa ihanissa 15 denierin hörhöttimissä on vähintään muutama silmäpako...?
 
Käytä kumihanskoja, kun laitat sukkia jalkaan. Keittiökumiahanskat on ihan passelit. Saa ainakin jälkaan ilman inhottavia laittamisjälkiä. Kokemusta on!
Doso
 
Wolfordit pitäs olla kestävät! Mulla oli ne omana hääpäivänä ja vaikka olin kynnetkin kasvattanut niin ei hajonneet. Myyjä sanoi että niillä on yksinoikeus johonkin tiettyyn materiaaliin/valmistustapaan ja on tosi kestävät.

Heh, mun kaaso soitti mulle päivää ennen h-hetkeä ja kertoi jännittävänsä. Minä morsiamena siinä sitten lohduttelin kaasoa että hyvinhän se menee ;)
 
Kuvia valmiista mekostasi odotellessa... ;)
 
Anu: Ounou!! Mulla on vaan yhdet vaihtosukkikset. Pitää varmaan hankkia parit lisää...

Mari-Johanna: Hihi! Hääyö tukisukissa! Aika hyvä! ;DD

Doso: Thänks! Kuullostaa järkevältä ja hyvältä idealta! :)

Rva Herttainen: Voi ei! Meillä ei kyllä tule käymään noin, sillä en ole ollenkaan stressaamiseen taipuvaista sorttia...

Tintti: Tiedätkö mitä? Se on nyt valmis!!! Kuvia tulee huomenna, kun on hiukan paremmat kuvausolosuhteet! :)
 
Voisit väkertää noita ketjuja shoppiin myyntiin laiskoille ihmisille.:)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?